וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות של פיב"א: מכבי ראשון לציון גברה 64:72 על יואנסו קאטאיה

לאחר פתיחה לא טובה ופיגור במהלך רוב המחצית הראשונה, שחקניו של שיבק התאוששו ובזכות ריצת 3:20 גדולה ברבע השלישי רשמו ניצחון בכורה במפעל. צ'רלס תומאס בלט עם 23 נקודות

שחקן מכבי ראשון לציון צ'ארלס תומאס. Basketball Champions Leage, אתר רשמי
משחק נהדר. תומאס/אתר רשמי, Basketball Champions Leage

מכבי ראשון לציון גברה הערב על יואנסו קאטאיה 64:72 במחזור הפתיחה של ליגת האלופות של פיב"א. אלופת ישראל פתחה רע את המשחק, הציגה משחק הגנה רך והיתה בפיגור במהלך רוב המחצית הראשונה. הכתומים החלו לשחק יותר אגרסיבי לקראת סיום המחצית והצליחו לרדת ביתרון מינימלי, 32:33. המפתח היה ברבע השלישי, כשצ'רלס תומאס נכנס לעניינים והוביל ריצת 3:20 גדולה בדרך ליתרון של 20 נקודות. היתרון המבטיח נמחק מהר מאוד, ובפתיחת הרבע האחרון שחקניו של שיבק קפאו וההפרש צומק לשלוש בלבד. האלופה לא בעטה בדלי לגמרי, ובדקות הסיום אבי בן שימול עם חדירות מוצלחות וג'אבון מקריי עם ריבאונדים קריטיים דאגו לניצחון של האלופה במשחק הראשון שלה באירופה לעונת 2016/17.

קלעו למכבי ראשון לציון: צ'רלס תומאס 23, אלישי כדיר 10 (12 ריבאונדים), אבי בן שימול 10 (5 אסיסטים), פטריק ריצ'ארד 10, ג'אבון מקריי 8 (11 ריבאונדים), אנתוני היליארד 5, נמרוד לוי 3, ניצן חנוכי 3

קלעו ליואנסו קאטאיה: ביירון ווסלי 23 (11 ריבאונדים), דניאל מאלינגס 15 (8 ריבאונדים), טימו ראנינקו 9, וסה מקאליינן 7, אילארי ספאלה 7, ג'ואי קינג 3

seperator

מהלך המשחק

רבע 1:

המשחק יצא לדרך. שיבק העלה בחמישייה את בן שימול, היליארד, מקריי, תומאס וריצ'ארד. המארחת פתחה טוב יותר, ושלשה של קינג וארבע נקודות רצופות של ווסלי ומאלינגס העלו אותה ליתרון 1:7 לאחר שתיים וחצי דקות של כדורסל. הכתומים לא פתחו טוב את המשחק בצבע, אך לאחר ארבע דקות, מקגריי עם חדירה יפה צימק את ההפרש לארבע. הקבוצה של שיבק התחילה לשחק אגרסיבי יותר, וארבע דקות לסיום הרבע, ריצ'ארד חטף כדור וסיים עם ליי אפ קליל כדי לצמק את ההפרש לשתיים בלבד, 11:9. שתי דקות לסיום הרבע קאטאיה הניעה כדור כמו שצריך בהתקפה, ומקאליינן סיים אותה עם שלשה. אלישי כדיר איבד כדור מן העבר השני, והקבוצות ירדו לפסק זמן. ההגנה של האורחים המשיכה להיות רכה וקאטאיה ניצלה זאת לנקודות קלות בצבע. הרבע הסתיים ב-14:22 לטובת הפינים.

רבע 2:

הרבע השני נפתח עם איבוד כדור של המארחים, ובהתקפת הנגד נמרוד לוי פגע מבחוץ וצימק את ההפרש לחמש בלבד. שלוש דקות בתוך הרבע, ווסלי קלע את סל השדה הראשון ברבע השני והעלה את קאטאיה ליתרון 17:25. הקבוצות ירדו לפסק זמן, אחריו חנוכי דייק עם שלשה מהפינה. ארבע דקות לסיום הרבע בן שימול קלע מחצי מרחק וצימק את ההפרש לשתיים בלבד. הפינים הלכו על זריקות מבחוץ והחטיאו, ומן העבר השני ריצ'ארד זרק לשלוש וסחט עבירה. הגארד קלע את כל שלושת הזריקות והעלה את קבוצתו ליתרון, 28:29. בהתקפה לאחר מכן, כדיר חטף והוביל למתפרצת שהסתיימה בסל של בן שימול. 40 שניות לסיום המחצית ווסלי קלע מבחוץ וצימק את היתרון של הכתומים לנקודה. 32:33 למכבי ראשון לציון במחצית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן מכבי ראשון לציון אריק שיבק. Basketball Champions Leage, אתר רשמי
פתיחה ברגל ימין. שיבק/אתר רשמי, Basketball Champions Leage

רבע 3:

הרבע השלישי נפתח עם סל של צ'רלס תומאס, שסחט גם עבירה. מן העבר השני, איבוד כדור של חנוכי מתחת לסל הביא לשתי נקודות של מאלינגס. נקודות מהעונשין של כדיר וסל של תומאס העלו את הכתומים ליתרון 34:42, והפינים ירדו לפסק זמן. שחקניו של שיבק לא עצרו, ושוב זה היא תומאס שעם סל ועבירה העלה את קבוצתו ליתרון שיא של 14 נקודות. שלשה נוספת של תומאס המשיכה את הריצה וזה כבר 34:53 לכתומים. לאחר שש דקות ברבע השלישי, ראניקו קלע סל שדה ראשון לזכות הפינים ברבע. שלוש דקות לסיום ראשון לציון ביתרון 41:58, והקבוצות ירדו לפסק זמן. קאטאיה הצליחה לצמק את ההפרש עד סוף הרבע, שהסתיים ב-48:61 לטובת מכבי ראשון לציון, כשריצ'ארד הוסיף שלשה על הבאזר.

רבע 4:

שתי הקבוצות הרבו להחטיא בפתיחת הרבע האחרון, וסל השדה הראשון היה של ווסלי לאחר שתי דקות. הגארד המשיך ביכולת הטובה שלו ועם סל מחצי מרחק צימק לתשע הפרש. הכתומים איבדו כדור נוסף, ומתפרצת של הפינים הסתיימה בדאנק של מאלינגס. אריק שיבק ביקש פסק זמן מהיר במצב של 54:61 לטובת ראשון לציון. שחקניו של שיבק הסתבכו והרבו לאבד כדורים, שני סלים מהירים של מאלינגס צימקו את ההפרש לשלוש בלבד. הסל הראשון של הכתומים ברבע הרביעי הגיע לאחר שש דקות, ונתן מעט אוויר לנשימה ויתרון 58:63. דקה וחצי לסיום הרבע אבי בן שימול חדר ללא קושי והוסיף שתי נקודות קלות, 60:68 לטובת ראשון לציון. האלופה הצליחה לשמור על היתרון עד הסיום, בדרך ל-64:72.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully