וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטו דגלאס: "אלו בעיות שקורות לנו כבר משחק שלישי, חיייבים לתקן את זה"

19.10.2016 / 8:51

הגארד של עירוני נהריה, שהצטיין עם 17 נקודות בהפסד לבנביט התייחס לנפילה של קבוצתו ברבע האחרון בפתיחת ליגת האלופות: "זה לא נורמלי לכדורסל הישראלי שיש כל כך הרבה שחקנים בקבוצה אחת שיכולים לשחק"

אריק אלפסי מאמן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
מחפש ניצחון בכורה. אריק אלפסי/אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה פתחה אמש (שלישי) את שלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א עם הפסד ביתי 83:70 לבנביט הטורקית. בנהריה הגיעו למשחק בידיעה שהם אנדרדוג, אך כזה שיכול לתת פייט לאחת הקבוצות הטובות מהליגה החזקה ביבשת, ועמדו יפה במשימה כששלטו במחצית הראשונה, ו-8 דקות לסיום השוו ל-65:65 עם הזדמנות לנצח את המשחק. אלא שבשלב הזה בנביט יצאה לריצת 0:11 וסגרה את העניינים, כשהסגולים יקוו לרשום ניצחון בכורה בשבוע הבא בשני מפעלים - בליגת העל במשחק החוץ באשדוד בשבת , ובליגת האלופות במשחק החוץ בצ'כיה נגד נימבורק.

סטו דגלאס שחקן עירוני נהריה (ימין) מול אדו מוריץ' שחקן בנביט. אדריאן הרבשטיין
יכולת טובה שלו לא הספיקה. סטו דגלאס/אדריאן הרבשטיין

"ברבע האחרון דמיאן קוליג פתאום הצליח להתיש אותנו", סיכם סטו דגלאס, המצטיין של הסגולים עם 17 נקודות ומשחק נהדר, "לא הנענו את הכדור כמו שצריך, כמו שעשינו כל המשחק לפני כן, אני לא בטוח אם זה העייפות או לא, אבל חייבים ללכת לראות את הוידאו כי אלה בעיות שקורות לנו כבר משחק שלישי ברציפות, ואנחנו נופלים ברבע האחרון. זה בעיה חוזרת, חייבים לתקן אותה".

דגלאס התייחס להבדלים מליגת העל והסיכוי של קבוצתו במפעל: "הרמה והמשחק קצת שונים מהליגה בישראל, הגדלים של השחקנים בטוח שונים, השחקנים בעמדות הפנים גדולים יותר. שמרתי על שחקן בעמדה מספר 3 שהוא מעל 2 מטר, ככה שזה קצת שונה מהגדלים בישראל. הגארדים דומים, הרבה חסימות, הם הניעו את הכדור יותר. צריך לדעת להסתגל לזה אבל אני חושב שעמדנו בזה לא רע. בנביט היא קבוצה טובה מאוד, אבל לדעתי היינו שם לאורך כל המשחק ולפחות מבחינת כישרון יכולנו לנצח את המשחק הזה. אז יכולנו, אז מה? אלה דיבורים של אחרי הפסד. הסיכויים שלנו טובים אם נלמד לשחק ביחד, אנחנו עדיין מנסים להבין איך לשחק ביחד. זה לא נורמלי לכדורסל הישראלי שיש כל כך הרבה שחקנים בקבוצה אחת שיכולים לשחק ואנחנו עדיין מנסים להבין את זה. אם נבין את זה, יש סיכוי שנוכל להצליח לא רע".

בנהריה מתכוונים לתת צ'אנס נוסף למרקוס טיג שרשם משחק סביר עם 9 נקודות ב-22 דקות. השחקן רחוק מלהרשים מאז הגעתו, אך במועדון מאמנים שחלק מהבעיה היא העובדה שהוא משחק לראשונה באירופה. גם לגבי ניק פאוסט, שגם כן עדיין לא מסתגל למשחק האירופאי, רגועים בעין שרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully