וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי יקר, הכי מפוזר: המספרים האיומים של פול פוגבה בפתיחת העונה

אחרי עוד תצוגת נפל של השחקן היקר בעולם, באנגליה מתחילים לאבד סבלנות. נתוני המסירות מצביעים על נקודת שפל בקריירה, התפוקה ההתקפית בלתי נראית, וכעת גם שחקני עבר עוקצים: "ציפינו ליותר"

שחקן מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה. רויטרס
זה לא זה. פוגבה/רויטרס

נראה שתמו ימי החסד של פול פוגבה במנצ'סטר יונייטד. הרכש הנוצץ, שהובא ב-110 מיליון יורו מיובנטוס הקיץ ושבר את שיא ההעברות בכדורגל העולמי, מתקשה להצדיק את תג המחיר העצום שלו ואחרי היכולת החלשה שהפגין אמש (שני) ב-0:0 של השדים האדומים מול ליברפול, גם הפרשנים כבר מבקרים אותו בגלוי.

באנגליה כבר מצאו תימוכין לא רע לביקורות שמוטחות בקשר הצרפתי בעזרת נתון סטטיסטי מפתיע מאוד: מאז תחילת העונה, פוגבה איבד 80 כדורים, יותר מרוב שחקני הקישור בפרמיירליג. ליתר דיוק, רק שישה שחקנים איבדו יותר כדורים בפתיחת העונה - דני דרינקווטר, דמיאן דילייני, כריסטיאן פוקס, קרייג דוסון, מת'יו לואטון וסם ווקס. אחוז הדיוק במסירות של פוגבה, שטרם בישל העונה, מספיק לו למקום ה-116 בלבד בליגה.

מתחילת המשחק אוהדי יונייטד הציפו את הרשת בביקורות כלפי פוגבה, ובשלב מסוים אפילו פיל נוויל הצטרף אליהן וצייץ: "אנחנו זקוקים ליותר מפוגבה". ז'וזה מוריניו הודה בסיום כי "ציפיתי שפוגבה ייצר לנו יותר מהלכים בהתקפה. הגנתית הוא היה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully