וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד פיקה: "לא החלטתי לפרוש מהנבחרת בגלל הרשתות החברתיות"

הספרדי שהביע את רצונו לעזוב אחרי גביע העולם ב-2018, אמר כי להחלטה אין קשר לביקורות שספג לאחר שגזר לכאורה את צבעי הדגל מחולצת המשחק שלו: "שקלתי לפרוש כבר אחרי מונדיאל 2014"

one

ג'רארד פיקה הודיע על החלטתו לפרוש מנבחרת ספרד לאחר הניצחון של הלה רוחה, 0:2 על אלבניה במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018. לאחר אותו משחק, פיקה ספג ביקורות ברשתות החברתיות כשגולשים שמו לב כי הבלם גזר את שולי השרוולים בחולצה שלו. בשולי השרוולים של חולצת הנבחרת יש פסים באדום וצהוב, צבעי הדגל הספרדי, ופיקה שהואשם לא פעם בכך שהוא מעדיף את קטאלוניה על פני ספרד, חטף את האש.

היום (שלישי) בלם ברצלונה התייחס לנושא ואמר לכלי התקשורת בספרד: "קראתי שטוויטר, הרשתות החברתיות או העיתונים בספרד גרמו לי לפרוש מהנבחרת, אך זה לא המקרה. לאחר מונדיאל 2018 אהיה בן 31 ואני חושב שזו ההחלטה הנכונה עבורי. אני רוצה שהדורות הבאים יתפסו את מקומי בנבחרת לאחר המונדיאל ברוסיה, בהנחה שנעפיל כמובן".

עוד בנושא:

פיקה הואשם בהעלמת צבעי ספרד והודיע: "המונדיאל יהיה האחרון שלי"

שחקן נבחרת ספרד ג'רארד פיקה. רויטרס
"רוצה שהדורות הבאים יתפסו את מקומי בנבחרת". פיקה/רויטרס

הספרדי המשיך והפתיע כי שקל לקחת פסק זמן מהנבחרת ואפילו מברצלונה כבר לפני שנתיים: "זו החלטה שאני שוקל כבר הרבה זמן. לאחר מונדיאל 2014 דיברתי עם ויסנטה דל בוסקה ואמרתי לו שאני רוצה לעזוב את הנבחרת וגם את ברצלונה, אך הוא שיכנע אותי להשאר. אני מניח שחשבתי על זה בגלל שזכיתי בכל כך הרבה תארים בגיל מאוד צעיר, אך כעת אני מאוד שמח מהקריירה שלי ומרגיש טוב יותר מאי פעם".

לגבי המשחק מול מנצ'סטר סיטי ופפ גווארדיולה בליגת האלופות אמר הבלם: "אלו המשחקים שנותנים לך מוטיבציה. אנחנו רוצים לסיים במקום הראשון בבית, כך שניצחון מול סיטי יהיה צעד גדול בדרך לשם. כולנו זוכרים את פפ ואת התקופה שלו במועדון, השחקנים מבינים כדורגל טוב יותר בזכותו ויש לו חלק משמעותי בהיסטוריה של ברצלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully