וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באיטליה: פאביו קאפלו עשוי להחליף את פרנק דה בור כמאמן אינטר

יריבת הפועל באר שבע בליגה האירופית לא פתחה את העונה בצורה מוצלחת, והיא ניצבת במקום ה-11 בלבד בליגה האיטלקית. בארץ המגף טוענים כי האיטלקי עשוי להגיע לסן סירו עוד העונה

אימג'בנק GettyImages

האם פאביו קאפלו בדרך לאמן את הקבוצה הרביעית שלו באיטליה? המאמן בן ה-70 שהמועדון האחרון בו אימן היה ריאל מדריד ב-2007, פוטר מתפקידו כמאמן נבחרת רוסיה לפני שנה וחצי, ועל פי דיווחים בארץ המגף, הוא עשוי להתמנות למאמן אינטר כבר בעונה הנוכחית ולהחליף את פרנק דה בור.

הנראזורי שמשחקים בבית של הפועל באר שבע בליגה האירופית לא פתחו את העונה בצורה טובה, ולאחר שמונה מחזורים בליגה האיטלקית, הקבוצה של דה בור ניצבת במקום ה-11 בלבד עם שלושה ניצחונות. ההולנדי החליף את רוברטו מנציני בקיץ, והקדנציה שלו לא נפתחה בצורה טובה עם חמישה הפסדים בעשרה משחקים. היום (שלישי), דווח באיטליה כי דה בור נמצא תחת לחץ כבד במועדון והוא עשוי לפנות את מקומו עוד העונה, כשהמועמד המוביל להחליפו הוא קאפלו. מועמד נוסף לתפקיד הוא מאמן רומא בעבר, רודי גארסיה.

קאפלו התחיל את קריירת האימון שלו במילאנו, אך במועדון השני בעיר, מילאן. הוא אימן שם במשך חמש שנים לפני שעבר לריאל מדריד. לאחר מכן חזר למילאן, ואימן גם ברומא, יובנטוס ובקדנציה נוספת בריאל. ב-2008 מונה למאמן נבחרת אנגליה עמה לא הצליח להגיע להישגים, כאשר תפקידו האחרון היא כמאמן נבחרת רוסיה.

מאורו איקרדי ימשיך לענוד את סרט הקפטן באינטר: "מתנצל על כל מה שקרה"

מאמן נבחרת רוסיה פאביו קאפלו. Jamie Squire, GettyImages
יחזור לאיטליה? קאפלו/GettyImages, Jamie Squire

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully