וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: לקווינטון רוס יקבל הזדמנות נוספת

18.10.2016 / 14:04

בקבוצה מהדרום קיבלו חוות דעת חדשה בנוגע לפציעה של הפורוורד האמריקאי והחליטו להמתין שבועיים נוספים. סר'דומיניק פוינטר צפוי להיות משוחרר בקרוב

one

בהפועל אילת החליטו לתת צ'אנס נוסף לפורוורד לקווינטון רוס, שקיבל שלשום (ראשון) הודעה על כך שהוא משוחרר מהקבוצה. במהלך ההפסד של הקבוצה אמש 95:77 למכבי תל אביב בחוץ, בדק רופא מכבי תל אביב ד"ר גיא מורג את ברכו של רוס והעריך כי הוא יוכל לחזור לפעילות בתוך כשבועיים. באילת קיבלו הערכת זמן ארוכה יותר לפני כמה ימים, אך כעת ימתינו שבועיים כדי לאפשר לרוס להתגבר על הפציעה.

רוס (24, 2.03) הוא בוגר אוניברסיטת אוהיו סטייט משנת 2014, כשבעונתו האחרונה נבחר לחמישייה השלישית של הביג 10. עונת הבכורה שלו באירופה הייתה בפזארו, בה רשם עונה נהדרת עם 17.6 נקודות ו-7.3 ריבאונדים למשחק. את העונה שעברה פתח בקאנטו, אך לאחר שלא שחזר את יכולתו מהעונה הקודמת עבר לאילת ורשם ב-16 משחקים 10.3 נקודות ו-6.4 ריבאונדים למשחק.

במועדון קיבלו בהבנה את התבוסה למכבי תל אביב, שכן ההכנה להתמודדות הייתה רחוקה מלהיות אופטימלית. חנן קולמן נפצע בכתפו ולא יכול היה לשחק, ועודד קטש נשאר עם ארבעה ישראלים ברוטציה. סר'דומיניק פוינטר צפוי להיות משוחרר בקרוב. במועדון יודעים כי משחק הליגה הבא, שייערך ביום שלישי בעוד שבוע נגד הפועל תל אביב, הוא משמעותי מאוד כדי להימנע מפתיחה של 3:0, ולהיכנס לקרבות התחתית.

לה קווינטון רוס שחקן הפועל אילת (שמאל) מול יוחאי צוקרמן שחקן הפועל ירושלים. מגד גוזני
ארכה של שבועיים. רוס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully