וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה מודריץ' האריך את חוזהו בריאל מדריד עד 2020

הקשר הקרואטי המצוין, שפתח את עונתו החמישית במועדון, חתם על חוזה חדש, ישחק במדים של הבלאנקוס עד גיל 34 לפחות ועשוי לסיים את הקריירה בריאל. דיווח: צ'יצ'אריטו עשוי לחזור בעונה הבאה

one

ריאל מדריד תפגוש הערב (21:45) את לגיה ורשה בליגת האלופות, אך מאחורי הקלעים קברניטי המועדון דואגים לעתיד והיום (שלישי) לוקה מודריץ' הקשר הקרואטי חתם על הארכת חוזהו עד 2020. אחרי החתימה של טוני קרוס, הבלאנקוס הבטיחו גם את עתידו של מודריץ' שיישאר במועדון עד גיל 34 לפחות והוא צפוי לסיים בו את הקרייירה שלו.

מודריץ', שידבר מחר (14:30) באופן רשמי על החתימה שלו, הוא אחד השחקנים האהובים בברנבאו. הוא שחקן הרכב קבוע אצל זידאן והיה שחקן הרכב גם אצל כל המאמנים הקודמים של הקבוצה. מודריץ' החל את הקריירה שלו בדינמו זאגרב, ממנה עבר לטוטנהאם ב-2008 ואחרי ארבע עונות מוצלחות בלונדון עבר לריאל מדריד, עמה הוא פתח את עונתו החמישית.

לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד. GettyImages
לא הולך לשום מקום. מודריץ'/GettyImages

ובינתיים, במדריד מתפרסמים דיווחים לפיהם הבלאנקוס שוקלים להחזיר בעונה הבאה את צ'יצ'אריטו הררננדס, החלוץ המקסיקני ששיחק במועדון בעונת 2014/15. על פי הדיווח נציגים של ריאל כבר נפגשו עם נציגי השחקן במקסיקו וינסו להגיע לסיכום עם השחקן שמככב בבאייר לברקוזן. צ'יצ'אריטו כבש תשעה שערים ב-33 הופעות במדי ריאל מדריד, רובם כמחליף. הרננדס החל את עונתו השנייה בלברקוזן, במדיה הוא כבש 33 שערים ב-49 משחקים רשמיים. גם את העונה הנוכחית הוא פתח מצוין וכבש חמישה שערי ליגה בשישה משחקים ובריאל בונים ישמחו לראות אותו חוזר לברנבאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully