וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תעמוד לדין בגין הקללות לאור דסה בדרבי הנוער

18.10.2016 / 12:30

האדומים עשויים להיענש אחרי שהמשקיף עידן בורשטיין ציין בדו"ח השיפוט: "בדקה ה-60 במהלך חילוף של קבוצת מכבי תל אביב נשמעו קריאות "ניאו נאצי" לעבר השחקן המוחלף, אור דסה". זעם בעמותת האדומים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב תעמוד לדין בעקבות אירועי דרבי הנוער ביום שבת, בו ניצחה מכבי תל אביב 0:2 באצטדיון ברמלה. כזכור, אוהדי האדומים קיללו את אור דסה, אחיו של אלי דסה שהוחלף והאירוע יצר מהומה לא קטנה במהלך המשחק וגם לאחריו הצהובים היו נסערים.

עידן בורשטיין משקיף המשחק ציין בדו"ח השיפוט שלו כי "בדקה ה-60 במהלך חילוף של קבוצת מכבי תל אביב נשמעו קריאות "ניאו נאצי" לעבר השחקן המוחלף, אור דסה, מיציע אוהדי הפועל תל אביב. בדקה ה-64 לאחר הרחקת שחקן הפועל תל אביב החלה מהומה ביציע אוהדי הפועל תל אביב, נשמעו קללות כגון שואה, נאצים, תקבלו סרטן וקללות נוספות. במהלך המהומה התעמתו אוהדים עם כוחות האבטחה והמשטרה". הדיון בעניין יתקיים ביום חמישי בשעה 13:00.

תגובת עמותת "האדומים": "אנו רואים בחומרה את קריאות השואה אשר נשמעו בשבת האחרונה ממספר חד ספרתי של אנשים אשר ישבו ביציע אוהדי הפועל תל אביב במשחק הדרבי במסגרת הליגה לנוער. קריאות אלו אינן משקפות את קהל האוהדים הנאמן, התומך והמסור של הפועל תל אביב ומי שהשמיע אותם אינו ראוי להיות אוהד של המועדון. היום הוכח כי קריאות אלו אינן פוגעות רק בתדמית של אוהדי הפועל תל אביב, אלא גם במועדון אשר ייאלץ לעמוד לדין משמעתי בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. כעמותה, אשר מייצגת את כלל אוהדי הפועל תל אביב, אנו חשים מחויבות להילחם בקריאות השואה ואנו מתכוונים לנקוט בפעולות הסברה בנושא לקראת משחק הבית הקרוב של הקבוצה. העמותה מצרה על כך שההתאחדות לכדורגל נכנעה לפופוליזם התקשורתי והחליטה להעמיד את המועדון לדין בגין מספר אנשים חד ספרתי אשר השמיע קריאות שאין להם מקום בחברה הישראלית בכלל ובמגרשי הספורט בפרט. החלטה זו מקוממת במיוחד מכיוון שבחודש נובמבר האחרון נמנעה ההתאחדות מלהעמיד לדין מועדון אחר אשר אוהדיו קראו קריאות גזעניות כלפי אותו שחקן באותה מסגרת של ליגה. אי לכך, העמותה תשקול לפעול משפטית כנגד ההתאחדות במידה וקהל אוהדי הפועל ייפגע כתוצאה מהעמדה הזו לדין".

שחקן הנוער של מכבי תל אביב, אור דסה. יוסי ציפקיס
ספג קללות בדרבי הנוער. אור דסה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully