וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו הברזילאי: "עם אישה כמו של פיגו, לא הייתי יוצא מהבית"

חלוץ העבר האגדי התראיין ב-"אונדה סרו" יחד עם רוברטו קרלוס וסיפר על התקופה בריאל מדריד: "לא אהבתי להתאמן, הייתי נפצע הרבה". קרלוס: "מרסלו הוא המגן השמאלי הכי טוב בעולם"

one

רונאלדו הברזילאי ורוברטו קרלוס ששיתפו פעולה בריאל מדריד, שומרים עדיין על קשר ונחשבים לחברים טובים. אתמול הם התארחו בתכנית הטלוויזיה "אונדה סרו", שבה חשף רונאלדו מעט פרטים ממערכת היחסים שלו עם פלורנטינו פרס נשיא ריאל מדריד וגם עקץ על הדרך את לואיס פיגו, הכוכב הפורטוגלי האגדי.

"פלורנטינו אמר לי להיות יותר בבית כמו פיגו ואמרתי לו 'אם הייתה לי אישה כמו של פיגו, גם אני הייתי נשאר יותר בבית'". כך אמר רונאלדו, שהתייחס כמובן להלן סבדין, דוגמנית העל השבדית. רונאלדו נשאל על התקופה שלו כשחקן פעיל: "אני לא מתגעגע לאימונים, לא התאמנתי נכון. בכל פעם שהייתי מתאמן הייתי נפצע. בכל פעם ששיחקתי פחות בשל פציעות, הייתי הולך לשחק טניס".

הלן סבדין עם לואיס פיגו. GettyImages
פיגו ואשתו הלן סבדין/GettyImages

הברזילאי האגדי התייחס גם לאותו גמר מפורסם של ברזיל מול צרפת ב-98: "רוברטו קרלוס הציל אותי. היינו בחדר אחרי הצהריים והלכתי לנוח קצת. בשלב מסויים היה לי פרקוס ואיבדתי את ההכרה ל-30 שניות בערך. רעדתי ממש ובהתחלה רוברטו חשב שאני צוחק".

רוברטו קרלוס, בניגוד לרונאלדו דווקא אהב להתאמן: "בשבילי החלק הכי כיף היה האימונים, בטח שאני מתגעגע אליהם לא כמו רונאלדו". המגן השמאלי נתן את חוות דעתו על מרסלו וקרבחאל, המגינים הנוכחיים של ריאל מדריד ואמר: "קרבחאל הוא המגן הימני הכי טוב באירופה ומרסלו הוא המגן השמאלי הכי טוב בעולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רוברטו קרלוס שחקן ריאל מדריד. GettyImages
היו זמנים. רוברטו קרלוס במדי ריאל מדריד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully