וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו עוקץ: "תבקרו אותם, לא אותנו", הפרשנים לא מתרשמים

"המיוחד" אמר: "ליברפול ציפתה שנסבול. זה האנפילד הכי שקט שהייתי בו". יונייטד שברה שיא שלילי עם 35 אחוזי החזקה בכדור. הרדז מתוסכלים וגם: המספרים, הממים וזווית הצילום הבלתי נסבלת

פוגבה ולוברן/רויטרס

המספרים

* יונייטד וליברפול נפגשו 49 פעמים בפרמיירליג. היום היתה הפעם השנייה בלבד שההתמודדות הסתיימה ב-0:0. הראשונה היתה בספטמבר 2005.

* יונייטד החזיקה בכדור 35 אחוז מהזמן בלבד - הכי מעט שלה במשחק פרמיירליג בכל הזמנים.

* לא מספיק? הקבוצה של מוריניו בעטה פעם אחת בלבד למסגרת, והשיגה קרן אחת בלבד.

* ליברפול בעטה לשער פעמיים בלבד במחצית הראשונה - הנתון הכי גרוע שלה במשחק ליגה באנפילד מאז עונת 2003/04.

* הרצף של ויין רוני נמשך: ב-17 המשחקים האחרונים שנכנס כמחליף לא הצליח למצוא את הרשת. השער האחרון שלו בפרמיירליג כמחליף היה אי שם בפברואר 2009.

* זלאטן לא הבקיע בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלו - דבר שלא קרה לו מאז ינואר 2015.

* המאזן של השבדי מול ליברפול: חמישה משחקים, אפס שערים, אפס ניצחונות.

* לראשונה העונה בליגה, מנצ'סטר יונייטד לא הצליחה לכבוש.

* לראשונה העונה בליגה, ליברפול לא ספגה.

אנגליה: ליברפול ומנצ'סטר יונייטד נפרדו ב-0:0

שחקן מנצ'סטר יונייטד זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
גם הוא אנושי, מסתבר. זלאטן/רויטרס

התגובות

יורגן קלופ: "לא שיחקנו טוב כמו שהיינו יכולים. התחלנו בסדר אך בגלל ההגנה שלהם לא היינו אמיצים מספיק, לא חיכינו למסירה הנכונה. הם לא יצרו מצבים, אולי שניים במחצית השנייה, ודה חאה סיפק שתיים או שלוש הצלות נהדרות. בשורה התחתונה ההופעה שלנו לא הייתה לפי התכנון. זו הפעם הראשונה שאנחנו לא סופגים, אז יאי. יש דברים יותר גרועים בעולם מלהשיג נקודה".

ג'ורדן הנדרסון: "אנחנו מתוסכלים. לא שיחקנו ברמה בה אנחנו מסוגלים. לא יצרנו מספיק מצבים מסוכנים ויכולנו להיות קצת יותר החלטיים. לא התחלנו טוב במיוחד אבל השתפרנו ככל שנקפו הדקות. הרגשתי ששלטנו במחצית השנייה אבל לא סיכנו מספיק את השער. בסופו של דבר שמרנו על רשת נקייה, הם באו והשיגו מה שרצו".

ז'וזה מוריניו: "זו לא התוצאה שרצינו, אבל היא חיובית כי היא מונעת שלוש נקודות מיריבה ישירה אצלה בבית. המשחק היה קשה לשתי הקבוצות, אך בחלקים גדולים להם היה יותר קשה. שלטנו לא רק בצורה טקטית אלא גם בתחושות על הדשא, זה היה כנראה האנפילד הכי שקט שיצא לי להיות בו. אם מנתחים את המשחק אפשר לראות למה פתחתי עם יאנג ופלאיני. השגנו את השליטה, זה נכון שהיו שתי הצלות מדהימות של דה חאה אך זה לא קשור. הקהל שלהם היה מאוכזב. הם ציפו שנבוא לכאן ונסבול, אך זה לא קרב. הרגשנו בנוח לאורך המשחק, אך חסרה לנו חדות בחלק הקדמי. היה רגע שחשבתי לשחק עם רשפורד בעמדה של פוגבה מאחורי זלאטן, אך אז הוא נפצע".

"המיוחד" הוסיף: "ליברפול קבוצה מאוד טובה, אבל היא לא פלא העולם החדש מבחינה התקפית, כמו שאתם אוהבים לקרוא לה. היא גם קבוצה שמשחקת וחושבת הרבה על הגנה. מנענו מהם לשחק את המשחק שלהם. לא סתם הם היו עם ג'אן והנדרסון במשך 90 דקות על המגרש, בדרך כלל הם אוהבים מערך התקפי יותר, אבל הם מאוד נזהרו מאיתנו. היו להם 65 אחוזי שליטה בכדור? אז מה? הם בעטו רק פעמיים למסגרת. תעבירו ביקורת עליהם, לא עלינו. זו הבעיה שלהם, לא שלנו".

אנדר הררה: "אנחנו מנסים לנצח בכל מאבק וקרב ולזכות בכל כדור. ידענו שיהיה כבר מאוד רציני. אנחנו יכולים להיות גאים. רצינו לנצח אבל אני חושב שהוכחנו שאנחנו קבוצה גדולה. אנחנו הולכים להילחם על הכל ואני גאה בכל אחד מחברי לקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
מתוסכל. קלופ/רויטרס

הפרשנים

ג'יימי קראגר, שחקן העבר של ליברפול, ניתח את המשחק עבור "סקיי ספורטס": "אני מצפה מקבוצה כמו מנצ'סטר יונייטד להופעה הרבה יותר טובה, בעיקר במחצית השנייה, שהייתה הגנתית לחלוטין. אבל אתה כן יכול לצפות לדבר כזה מקבוצה של ז'וזה מוריניו", אמר 'קארה', "אין בעולם מנג'ר שיותר טוב בביטול היריבה ממוריניו, אבל האוהדים של יונייטד יישארו מתוסכלים מתצוגה כזו. אף אחד כבר לא ישנה את מוריניו וביונייטד יצטרכו לקבל את זה. זו הייתה נקודת חוץ טובה עבור הקבוצה וזה מנג'ר שזכה בכל דבר אפשרי, אז הוא ימשיך בדרכו".

אגדת השדים האדומים, ריאן גיגס, סיכם: "בסופו של דבר, רק התוצאה חשובה. יונייטד החזיקה בכדור רק 35 אחוז מהזמן, בעוד ואן חאל חטף ביקורת בעונה שעברה כי החזקנו בכדור 65 אחוז מהזמן ולא ניצחנו. אם אתה רק משיג תוצאות תיקו ולא מנצח, האוהדים יהיו לא מרוצים בסוף".

"המשחק הזה הראה לנו איפה יונייטד נמצאת. היא לא קבוצה שיכולה לזכות באליפות כרגע", אמר גארי נוויל, "כשמוריניו חזר לצ'לסי, הוא הודה שהוא לא יכול לזכות בתואר בשנה הראשונה. ליונייטד אין את האיכויות המתאימות לאליפות. היו לקבוצה שלושה חלונות העברות רעים לפני מוריניו וזה משפיע. בצ'לסי, הוא השלים את הפאזל רק בעונה השנייה ואין סיבה לא לסמוך עליו, לפחות לא כרגע. יש לו את הכסף והתמיכה שצריך".

המצטיין של התקשורת האנגלית, היה כצפוי דה חאה, שקיבל ב"דיילי מייל" את הציון 8: "הוא לא עמד במבחן במחצית הראשונה, אבל סיפק שתי הצלות אדירות בשנייה", נכתב. מנגד, פול פוגבה קיבל רק 5 ("הוא קיבל תפקיד קדמי יותר, אבל עדיין מתקשה להתמודד עם תואר השחקן היקר בעולם") ואילו זלאטן איברהימוביץ', שגם הוא נמצא בכושר ירוד, קיבל 5.5. מוריניו אגב, זכה ל-6.5 על ניהול המשחק שלו, לעומת 6 של יורגן קלופ.

הצופים לא ממש התלהבו מהשדר האנגלי של המשחק, מרטין טיילר

גם זווית הצילום ביציע החדש של אנפילד הרגיזה רבים

הממים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully