וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אוסאסונה עם ניצחון בכורה העונה - 2:3 בחוץ על אייבר

המחזור השמיני בספרד, שסיפק 44 שערים, ננעל עם ניצחון חשוב של המדורגת לפני אחרונה. אסקלנטה כבש אחרי 18 שניות, אבל סרחיו לאון (צמד) ורוברטו טורס הפכו. אנריק רק השווה זמנית

one

בווידאו: תקציר המשחק

אוסאסונה השיגה הערב (שני) את ניצחון הבכורה שלה העונה בלה ליגה, אחרי שנחלצה מפיגור מוקדם בחוץ מול אייבר וגברה עליה 2:3 במשחק הפכפך. למרות שנותרה מתחת לקו האדום, אוסאסונה יכולה להיות מרוצה מכך שצימקה את הפער מחוף מבטחים לנקודה בלבד וגם מכך שניצחה את אייבר בחוץ לראשונה מאז יוני 1997. המארחת עם הפסד ביתי ראשון מאז אפריל.

אסייר רייסגו שוער אייבר. AP
טעות גדולה בשער השני. אסייר רייסגו/AP

אחרי 18 שניות, זה לא נראה טוב מבחינתה. הארגנטינאי גונסאלו אסקלנטה ירה מ-16 מטרים למשקוף ופנימה כדי להקפיץ את 5,250 הצופים באיפורואה. אייבר התגאתה בשער המהיר בתולדותיה בליגה הבכירה, אבל סרחיו לאון הגיב עם הצמד הכי מהיר של אוסאסונה במשחק חוץ בלה ליגה, כשנגח (29) והשלים מהפך אחרי שחטף כדור לשוער אסייר רייסגו (32) תוך 196 שניות בלבד. סרג'י אנריק עוד נגח מצוין בדקה ה-45 כדי להשוות, אבל רוברטו טורס הכריע את המשחק עם השתלטות מצוינת על כדור ברחבה ובעיטה חדה בשמאל אל הרשת בדקה ה-58.

היה זה משחק רב שערים נוסף במחזור השמיני בלה ליגה, שסיפק כמות נכבדת של 44 שערים ב-10 משחקים, או יותר נכון בתשעה, שכן לאס פלמאס ואספניול פתחו את המחזור עם 0:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully