וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: אולימפיאקוס התעללה בפנאתינייקוס עם 63:88

האלופה התאוששה מהתבוסה שספגה מריאל מדריד ביורוליג עם ניצחון ענק על היריבה הגדולה. פרינטזיס בלט עם 18 נקודות, לוג'סקי הוסיף 15 ו-9 ריבאונדים. פאו תנסה לצרף את קופר, נבארו יחמיץ את המפגש מול פנרבחצ'ה

ואסיליס ספאנוליס חוגג עם שחקני אולימפיאקוס. GettyImages
צלחו את המפגש הראשון מול היריבה הגדולה. שחקני אולימפיאקוס חוגגים/GettyImages

סביר להניח שלא רבים ציפו שכך ייגמר המשחק בין אולימפיאקוס לפנאתינייקוס במסגרת המחזור השני בליגה היוונית. בעוד שפאו הגיעה למשחק עם שבעה ניצחונות בשמונת משחקיה האחרונים בכל המסגרות (כולל ארבעה רצופים), היריבה באדום לבן הובסה במשחקה האחרון ביורוליג מול ריאל מדריד. אך נראה שלמשחק הכי יוקרתי בכדורסל היווני חוקים משלו. הערב (שני) אולימפיאקוס התעללה ביריבה הגדולה עם 63:88 ורשמה ניצחון שני בשני משחקים ביוון.

אחרי רבע ראשון צמוד למדי (17:23) פתחו ואסיליס ספאנוליס וחבריו מבערים, קלעו 27 נקודות ברבע השני (לעומת 15 בלבד של היריבה) ולמעשה סגרו את הסיפור כבר אחרי מחצית אחת. הירוקים ניסו לרדוף ולצמק את ההפרש, ואף הצליחו לנגוס בו מעט, אך המשימה הייתה קשה מדי ואולימפיאקוס יצאה מהתמודדות כשידה על העליונה, בפעם הראשונה לעונה זו.

גאורגיוס פרינטזיס סיים עם 18 נקודות וחמישה ריבאונדים, מאט לוג'קסי הוסיף 15 ותשעה ריבאונדים. ואסיליס ספאנוליס הסתפק בשתי נקודות, אך הוסיף גם שבעה אסיסטים. יאניס בורוסיס קלע 12 אצל המפסידה.

* עוד לפני ההפסד דווח ביוון כי משום שלא הצליחה לצרף את עומאר קוק כמחליפו של מייק ג'יימס הפצוע, תנסה פנאתינייקוס להחתים את די ג'יי קופר, ששיחק במועדון לזמן קצר ב-2014/2015 וכרגע שייך לפו אורטז.

חואן קרלוס נבארו ברצלונה מול ואנגליס מנצאריס אולימפיאקוס. GettyImages
ייעדר מהמפגש הקרוב ביורוליג. נבארו/GettyImages

* בספרד מדווחים שהגארד הוותיק של ברצלונה, חואן קרלוס נבארו, סובל מפציעה בשריר ויחמיץ את המשחק הקרוב של הקטאלנים ביורוליג מול פנרבחצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully