וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר יאריך את חוזהו בברצלונה וירוויח יותר מליאונל מסי

הכוכב הברזילאי, שכבש 90 שערים ב-149 הופעות במועדון, יחתום רשמית ביום שישי הקרוב עד 2021 וירוויח 25 מיליון יורו - 3 מיליון יותר מהפרעוש. גם מסצ'ראנו האריך את חוזהו ויישאר לפחות עד 2019

one

ברצלונה מתכוננת למשחק הגדול שלה בליגת האלופות, מול מנצ'סטר סיטי והאקסים פפ גווארדיולה וקלאודיו בראבו, ביום רביעי הקרוב. בינתיים, באלופת ספרד סיפקו היום (שני) שתי הודעות משמעותיות.

בארסה הודיעה כי ניימאר יחתום ביום שישי הקרוב באופן רשמי על הארכת החוזה שלו במועדון ויישאר במדי הקטלאנים לכל הפחות עד קיץ 2021. בעקבות זאת, שכרו ישודרג והוא ירוויח 25 מיליון יורו בעונה (15 שכר שנתי, 10 מיליון על בונוסים) ובכך יעקוף את ליאונל מסי בטבלת השכר (הפרעוש מרוויח 22 מיליון יורו בעונה). כמו כן, חאבייר מסצ'ראנו, שאמור היה לסיים את חוזהו בתום העונה הנוכחית, יחתום על הארכה שתשאיר אותו בקאמפ נואו עד קיץ 2019.

חלוץ ברצלונה ניימאר. GettyImages
לא הולך לשום מקום. ניימאר/GettyImages

החוזה הנוכחי של ניימאר, עליו חתם כאשר הצטרף לברצלונה בקיץ 2013, היה עד 2018. ב-149 הופעות עד היום במועדון, הוא רשם 90 שערים וזכה עם הקבוצה בשני דאבלים ברציפות בשנתיים האחרונות ובליגת האלופות ב-2015, כמו גם בסופרקופה אחת ובאליפות העולם לקבוצות.

מסצ'ראנו, שמעולם לא מצא את הרשת בשש וחצי השנים שלו בבארסה, כבר הניף עם הקבוצה לא פחות מ-17 תארים, כולל ארבע אליפויות, שלושה גביעים ושני גביעי אלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully