וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן נגד פרנסואה הולנד: "האמירות שלו על בנזמה מצערות מאוד"

מאמן ריאל מדריד הגיב לדבריו של נשיא צרפת ("ברמה הערכית, בנזמה לא נותן דוגמה טובה"): "מותר לבקר, אסור לומר דברים מוזרים. זה מטריד. לא יודע למה פוליטיקאים תמיד מתערבים"

one

פרשיית קארים בנזמה-מתיו ולבואנה ממשיכה להעסיק את צרפת ובימים האחרונים הופיעו בספר חדש ציטוטים של נשיא המדינה, פרנסואה הולנד, שהעביר ביקורת על חלוץ ריאל מדריד ואמר: "ברמה הערכית, הוא לא נותן דוגמה טובה. הקבוצות הצרפתיות צריכות לאמן את השחקנים פחות על המגרש ויותר בשיעורים בהם הם יפעילו את המוח שלהם. אין קהילתיות בנבחרת צרפת, אין חיבור אמיתי בין הקבוצה למדינה. יש הרבה שחקנים בנבחרת שמגיעים מרקע כלכלי בעייתי ועזבו כדי לשחק בחו"ל בשלב מוקדם מדי".

עוד בנושא:

שלישי בליגת האלופות: רונאלדו יגיע לשער האירופי ה-100 בקריירה?

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד לאחר שנפצע עם מאמנו זינדין זידאן. רויטרס
שומר על השחקן שלו. בנזמה וזידאן/רויטרס

כעת, הגיע תורו של מאמנו של בנזמה בריאל, זינדין זידאן, להגיב לדברים: "אלו אמירות מצערות מאוד", אמר כוכב העבר הצרפתי כאשר נשאל על הנושא במסיבת העיתונאים לקראת המשחק של הבלאנקוס בליגת האלופות, מחר (שלישי, 21:45) מול לגיה ורשה, "כל דבר שאומרים על שחקן כזה או אחר או על הכדורגלנים באופן כללי מפריעים. בכל עבודה, לא רק כשחקן כדורגל, מותר להעביר עליך ביקורת, אבל אסור לומר עליך דברים מוזרים ובעייתיים. אלה דברים שמטרידים מאוד כל שחקן. זה מפריע, אבל צריך לראות בדיוק מה הולנד אמר. אבל כן, זה מאוד מטריד".

זידאן נשאל האם ידבר עם הולנד והגיב: "יהיה קצת קשה עכשיו, כי לשנינו יש הרבה עבודה. אין לי הסבר לכך שהפוליטיקאים תמיד מתערבים בעניינים של כדורגלנים. לכל אחד מותר להביע דעה. אני לא יכול לשנות את המצב הזה, אני פשוט לא מתייחס יותר מדי לכל מיני דברים שאנשים אומרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully