וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידייה דרוגבה גילה שהוא לא בהרכב, וסירב להיכלל בסגל למשחק

החלוץ הוותיק, שמשחק במדי מונטריאול אימפקט מה-MLS, לא הסכים לעלות מהספסל. מאמנו תקף: "תשאלו אותו למה הוא התנהג ככה. אתה חייב להיות שם עבור החברים לקבוצה"

דידייה דרוגבה מונטריאול אימפקט. AP
אירוע לא יפה. דרוגבה/AP

ליגת ה-MLS האמריקאית מתקרבת לשלבי ההכרעה שלה ובליל אמש (ראשון) נערך המחזור ה-33 והלפני אחרון.

אחת הקבוצות שמנסות לשפר את המיקום שלהן לקראת הפלייאוף היא מונטריאול אימפקט, שסיימה אתמול את הדרבי הקנדי הביתי ב-2:2 דרמטי מול טורונטו.

את שער השוויון של טורונטו כבש בדקה ה-86 אקס הפועל חיפה, טוסיין ריקטס, בעוד שמי לא היה על המגרש, או בכלל בסגל, היה חלוץ אחר, קצת יותר מפורסם, דידייה דרוגבה, שחקן מונטריאול, שהחליט להחרים את ההתמודדות לאחר שגילה שהוא לא נכלל בהרכב קבוצתו.

הדיווחים הראשונים היו על פציעה בגב, שמנעה מהחלוץ הוותיק והמעוטר מחוף השנהב לשחק, אולם מאמנו מאורו ביילו הסביר בסיום: "דידייה לא נבחר לפתוח בהרכב. דיברתי איתו יום לפני המשחק והוא לא הסכים לקבל את העובדה שהוא יעלה מהספסל ולבסוף, לא היה חלק מהסגל בכלל".

מונטריאול הבטיחה בזכות התיקו הזה את מקומה בפלייאוף והמאמן הוסיף: "הוא היה כשיר לחלוטין. תצטרכו לשאול אותו למה הוא התנהג ככה. כולם עובדים קשה באימונים בכל יום, בתקווה להיות בהרכב. אתה חלק מקבוצה ואם אתה בהרכב או לא, אתה חייב להיות שם עבור החברים לקבוצה. חשוב שהדברים האלה ייסגרו, לכאן או לכאן ונמשיך הלאה. זה המסר שלי".

למרות הבלגן, דרוגבה החמיא לחבריו וצייץ בחשבון הטוויטר שלו לאחר המשחק: "ברכות, מונטריאול אימפקט. שנה שנייה ברציפות בפלייאוף. היסטוריה".

השחקן בן ה-38, שהגיע לקבוצה הקנדית מצ'לסי בקיץ 2015, רשם עד כה 28 הופעות ו-21 שערים בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully