וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: לה קווינטון רוס משוחרר מהקבוצה

17.10.2016 / 11:08

הפורוורד האמריקאי (24, 2.03) שחזר העונה לסגל של הקבוצה הדרומית, לא הצליח להתאושש מהפציעה בברכו ובמועדון החליטו שלא להמתין לו. גם סרדומיניק פוינטר יעזוב את הקבוצה בימים הקרובים

one

הפועל אילת הודיעה אמש (ראשון) לפורוורד האמריקאי לה קווינטון רוס, כי הוא משוחרר מחוזהו. השחקן יעזוב את ישראל בימים הקרובים. רוס חזר הקיץ לאילת, אחרי שהגיע אליה במהלך העונה שעברה, אך לא התאושש מפציעה בברכו, שמנעה ממנו לשחק בפלייאוף ובפיינל פור. בקבוצה החליטו לתת לו תקופה של חודש וחצי כדי לנסות ולצאת מהפציעה, אך בבדיקה שנערכה לו התגלה כי הדרך להתאוששות עדיין ארוכה ובמועדון בחרו שלא להמתין וחתכו אותו, מבלי שנרשם העונה באיגוד, כך שהוא לא ייחשב במצבת הזרים של הקבוצה.

רוס (24, 2.03) הוא בוגר אוניברסיטת אוהיו סטייט משנת 2014, כשבעונתו האחרונה נבחר לחמישייה השלישית של הביג 10. עונת הבכורה שלו באירופה הייתה בפזארו, בה רשם עונה נהדרת עם 17.6 נקודות ו-7.3 ריבאונדים למשחק. את העונה שעברה פתח בקאנטו, אך לאחר שלא שחזר את יכולתו מהעונה הקודמת עבר לאילת ורשם ב-16 משחקים 10.3 נקודות ו-6.4 ריבאונדים למשחק.

לה קווינטון רוס שחקן הפועל אילת. מגד גוזני
לא התגבר על הפציעה. רוס/מגד גוזני

שחקן נוסף שיעזוב את אילת בימים הקרובים, למרות שישחק הערב נגד מכבי תל אביב, הוא הגארד-פורוורד האמריקאי סרדומיניק פוינטר, שהגיע על תקן שנבחן ונשאר לתקופה ארוכה יותר בשל הפציעה של רוס. פוינטר עשוי לעבור לקבוצה אחרת בליגה הלאומית. במועדון עושים מאמצים כדי לצרף זר כבר בימים הקרובים לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב שייערך ביום שלישי הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully