וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס פרשה מטורניר גמר הסבב: "הרופא שלי ממש התעקש"

האמריקאית בת ה-35, שלא שיחקה מאז ההפסד בחצי גמר אליפות ארצות הברית, שגם עלה לה במקום הראשון בעולם, תחמיץ את הטורניר בו זכתה חמש פעמים בעבר: "אני מאוד מאוכזבת"

הטניסאית סרינה וויליאמס. GettyImages
אולי נתראה בשנה הבאה. וויליאמס/GettyImages

טורניר גמר סבב ה-WTA לנשים ייצא לדרך ביום ראשון בסינגפור ומי שלא תהיה שם היא הטניסאית הטובה בעולם בשנים האחרונות, סרינה וויליאמס, שהודיעה כי תחמיץ את האירוע בשל פציעה בכתף.

וויליאמס בת ה-35 איבדה במהלך אליפות ארצות הברית הפתוחה את המקום הראשון בעולם לאנג'ליק קרבר. מאז ההפסד שלה בחצי הגמר בניו יורק, היא לא שיחקה שוב ומי שעשויה לתפוס את מקומה בטורניר היוקרתי, שיסיים את שנת 2016 בסבב, היא הבריטית העולה ג'ו קונטה, שרק לאחרונה נכנסה לטופ 10 לראשונה בקריירה. שמונה הראשונות בדירוג מעפילות לטורניר גמר הסבב, שיתקיים בין ה-23 ל-30 באוקטובר, כאשר אם אחת מהשחקניות לא כשירה, הבאה בתור בדירוג תופסת את מקומה.

וויליאמס, שזכתה בטורניר גמר הסבב ב-2001, 2009 ואז גם ב-2012, 2013 ו-2014, אמרה: "אני מאוד מאוכזבת מכך שלא אוכל להתחרות הפעם. זו הייתה שנה קשה עבורי, כי הייתי צריכה להתמודד עם הפציעה הזו. הרופא שלי התעקש שאשאר בבית ואחלים כמה שאני יכולה, כדי שאוכל לשחק בשנה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully