וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 0:1 למארסיי על מץ, ראן ובורדו נפרדו ב-1:1

בפטימבי גומיס הלוהט כבש את שערו השישי העונה (13) ונתן לקבוצתו ניצחון שני בלבד בששת המשחקים האחרונים וקצת אוויר לנשימה. ראן ובורדו רצו להיצמד לצמרת אך חילקו ביניהן את הנקודות. קונטנטו כבש עצמי (44), אך פלואה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-66

בפטימבי גומיס חלוץ מארסיי. רויטרס
לוהט. גומיס/רויטרס

המחזור התשיעי בליגה הצרפתית נמשך הערב (ראשון) עם שלושה משחקים. במשחק המוקדם של היום ראן ובורדו נפרדו ב-1:1. סנט אטיין כבשה פנדל בדקה ה-95 וסיימה ב-1:1 מול דיז'ון ואילו מארסיי ניצחה 0:1 את מץ.

seperator

מארסיי - מץ 0:1

בפטימבי גומיס בן ה-31 בוודאי מחשיב את ההחלטה לשוב לצרפת ולחתום במארסיי כאחת ההחלטות החשובות והמוצלחות בחייו. בעונה שעברה, עת שיחק בסוונסי האנגלית, כבש שישה שערים ב-33 הופעות. הערב (ראשון) החלוץ כבש את שערו השישי בליגה הצרפתית העונה, הנמצאת בסך הכול במחזור התשיעי, והעניק לקבוצתו 0:1 על מץ - ניצחון שני בלבד בששת המשחקים האחרונים. גומיס כבש את שער הניצחון כבר בדקה ה-13, לאחר שנגח לשער ונעצר, אך השתלט על הכדור החוזר ומקרוב בעט לרשת. בזכות הניצחון, מארסיי, שערב המחזור הייתה עם תשע נקודות בלבד - שתיים יותר מליל שנמצאת מתחת לקו האדום - היא עלתה עד למקום ה-12 עם נקודה פחות מליון אשר נמצאת במקום השמיני.

ראן - בורדו 1:1

כשהן במקומות השישי (בורדו) והשביעי, הגיעו השתיים למשחק ביניהן בידיעה שניצחון שווה מקום בצמרת הגבוהה, אך למרות הרצון, הן חילקו ביניהן את הנקודות. את השער הראשון במשחק כבש המגן דייגו קונטנטו, רק לשער הלא נכון. פול ג'ורג' אנטפ דהר באגף בדקה ה-44 והעביר כדור רוחב מסוכן, המגן הגרמני ניסה להרחיק אך בעט לקורה ופנימה. את שער השוויון כבש ניקולה פלואה, שהמשיך קרן של הכישרון הצעיר, מלקום, היישר לרשת מתוך הרחבה.

תוצאה נוספת:

סנט אטיין - דיז'ון 1:1
לסנט אטיין: נולאן רו (95, פנדל), לדיז'ון: פייר ליס מלו (22).

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully