וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ר.ב. לייפציג ניצחה 0:1 את וולפסבורג, ניצחון למיינץ

העולה החדשה עדיין ללא הפסד העונה, אמיל פורסברג החטיא פנדל אך תיקן עם שער (70), הזאבים בצרות. הקבוצה של מרטין שמידט חזרה לנצח אחרי שני משחקים בזכות שערים של דה בלאסיס ומאלי

שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים. רויטרס
שתי נקודות מבאיירן. לייפציג/רויטרס

המחזור השביעי בליגה הגרמנית הגיע היום (ראשון) לסיומו עם הפסד נוסף של וולפסבוג, הפעם 1:0 לר.ב. לייפציג, עוד קודם לכן מיינץ גברה על דרמשטאדט המתדרדת 1:2.

seperator

וולפסבורג - ר.ב. לייפציג 1:0

פתיחת העונה המדהימה של העולה החדשה נמשכת, ומנגד הזאבים מוסיפים לצלול. אמיל פורסברג (70) כבש את השער היחיד במשחק עם בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה וכיפר על החמצת פנדל רשלנית במחצית הראשונה. לייפציג נצמדה לקלן השנייה עם 15 נקודות ורחוקה רק שתי נקודות מבאיירן מינכן המגמגת בפסגה, וולפסבורג עדיין עם ניצחון בודד העונה למרות סגל איכותי ועם הפרש שערים עלוב של 8:4.

מיינץ - דרמשטאדט 1:2

הקבוצה של מרטין שמידט חזרה מהפגרה עם ניצחון, שהגיע שני משחקים וכמעט חודש לאחר שצברה לאחרונה שלוש נקודות ליגה. פבלו דה בלאסיס (5) דאג לפתיחה חלקה כאשר דחק את הכדור לרשת ממרכז הרחבה אחרי מהלך קבוצתי יפה. דרמשטאדט המתדרדרת, שלא ניצחה כבר חמישה משחקים ברצף, קיבלה הזדמנות לאזן על סף המחצית אך אנטוניו מירקו קולאק החמיץ מהנקודה הלבנה. בדקה ה-56 יונוס מאלי הראה לו איך עושים את זה נכון והכפיל את היתרון, פנדל מוצלח של ג'רום גונדורף בתוספת הזמן לא הספיק לאורחת, שנמצאת רק נקודה מהקו האדום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully