וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאר קיארטנסון: "הליגה הישראלית טובה מהשבדית, מרגיש שאני גר באירופה"

16.10.2016 / 17:32

חלוץ מכבי תל אביב התראיין לאתר הרשמי: "אני רגוע, אבל כשאני עם אנשים שאני מכיר אני מספר הרבה בדיחות. אוהב להאזין להיפ הופ ו-R&B, זה מלהיב ונותן לי הרבה מוטיבציה"

וידאר קיארטנסון, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בינתיים הוא מרוצה. קיארטנסון/ברני ארדוב

וידאר קיארטנסון הגיע לישראל לפני כחודשיים ומאז לא הרבה להתראיין. כעת, לאחר שכבש שלושה שערי ליגה בארבעה משחקים והוסיף עוד שער בשתי הופעות בליגה האירופית, ניצלו במכבי תל אביב את חג הסוכות כדי לשוחח עם הרכש על החיים בישראל, ההתאקלמות, ההבדלים בין הליגות שבהן שיחק בעבר ועוד.

"אני איסלנדי טיפוסי", אמר קיארטנסון בפתיחת הראיון. "אני רגוע, אבל כשאני עם אנשים שאני מכיר אני מספר הרבה בדיחות, אבל כשאני מגיע למקום חדש אני לא מדבר עם כולם. אני בחור שליו ורגוע. למרות זאת, כשאני נמצא באותו מקום תקופה ארוכה שומעים אותי יותר. אני מאזין להיפ הופ ו-R&B. זה מלהיב, מכניס אדרנלין ונותן מוטיבציה".

קיארטנסון הוסיף: "אני חלוץ טיפוסי שיכול להבקיע כמעט מכל מקום. לא לוקח לי זמן רב להתרגל לליגות חדשות ולתרבויות חדשות. צפיתי בקליפים של מכבי תל אביב ואני חושב שהתקדמתי כשעברתי ממאלמו לפה. הליגה בישראל טובה יותר מהשבדית. ההשתתפות בליגה האירופית שיחקה תפקיד חשוב בהחלטה שלי מכיוון שמעולם לא שיחקתי במפעל הזה".

החלוץ סיכם: "הגעתי לתל אביב כדי לראות את העיר ולדבר עם המאמן. אני מרגיש שאני גר באירופה, וזו אחת הסיבות שאני מרגיש פה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully