וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: סוני ווימס חוזר לסגל מכבי תל אביב לקראת אילת

16.10.2016 / 16:00

הפורוורד שב מהר מהצפוי לסגל הצהובים לקראת המשחק הביתי נגד הקבוצה של עודד קטש (21:05, ספורט 5) והצהיר: "חש טוב, מקווה לעמוד לרשותו של המאמן בחמישי". סילי, סמית' ויבזורי מחוץ לסגל. גלבוע/גליל תארח את מכבי אשדוד

one

משחקי המחזור השני בליגת העל יסתיימו מחר (שני) עם שני משחקים נוספים. במוקד המשחקים תעמוד ההתמודדות בין מכבי תל אביב, לפני המפגש המסקרן עם ריאל מדריד, להפועל אילת של עודד קטש ביד אליהו. הפועל גלבוע/גליל תחפש ניצחון ראשון בקדנציה הנוכחית בליגת העל כשתארח את מכבי אשדוד של מאיר טפירו, שתרצה להשאר מושלמת.

סוני ווימס שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
חוזר. ווימס/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב - הפועל אילת (21:05, ספורט 5)

אחרי ההפסד במחזור הפתיחה של היורוליג, ולפני המשחק החשוב נגד ריאל מדריד ביד אליהו, מארחת הקבוצה של ארז אדלשטיין את החבורה מהדרום, בידיעה שכל תוצאה מלבד ניצחון משמעותי יהיה לא מספיק טוב. משחק ההגנה של הצהובים נראה רע מאוד לאורך שלושת המשחקים האחרונים של הקבוצה כשהיא סופגת 90 נקודות מדרושפאקה, 88 נקודות לפני ההארכה נגד עירוני נהריה ו-99 נקודות בהפסד במילאנו, ואם לא יחול שיפור משמעותי בתקופה הקרובה, תתקשה הקבוצה לעמוד במטרות שלה. הצהובים הפתיעו כשרשמו את סוני ווימס להתמודדות, לאחר שהשחקן היה אמור להעדר גם משני המשחקים הקרובים, ומי שלא יהיה בסגל הם דווין סמית', דגן יבזורי ודי ג'יי סילי. לאתר הרשמי של הצהובים אמר ווימס: "אני מרגש נהדר כרגע, וזה האימון המלא הראשון שלי כך שאני חש טוב. אני מקווה לשחק מחר, ולעמוד לרשותו של המאמן במשחק ביום חמישי. אני אהיה מוכן".

הפועל אילת פתחה את העונה בהפסד די צפוי למכבי ראשון לציון בחוץ, אך יצאה עם הרגשה די טובה ממחזור הפתיחה לאחר ששלטה לאורך דקות רבות נגד קבוצה שנחשבת טובה ממנה בהרבה. באילת לא מצליחים לחבר משחק שלם אחד טוב מבחינה התקפית, כשנגד הכתומים נעצרו על 60 נקודות בלבד, ו-27 נקודות במחצית השנייה, ובמועדון תולים את זה במחסור ניכר באימונים שיש לקבוצה. בצוות המקצועי ממשיכים לחכות לחזרתו של לקווינטון רוס, כשגם למשחק הקרוב יירשם סר'דומיניק פוינטר, שאמור לעזוב את המועדון עם חזרתו של רוס.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן גלבוע/גליל אריק גריפין. גלבוע/גליל, אתר רשמי
לא היה במיטבו. גריפין/אתר רשמי, גלבוע/גליל

הפועל גלבוע/גליל - מכבי אשדוד/באר טוביה (20:20, פריצות בספורט 5)

בגלבוע/גליל הגיעו למחזור הפתיחה עם אמונה גדולה שבאפשרותם להפתיע את הפועל חולון בחוץ, אך השחקנים של אריאל בית הלחמי לא נכנסו למשחק בצורה טובה ורדפו אחרי היריבה לאורך כל המשחק ללא הצלחה. כדי שגלבוע תעמוד במטרה הראשית שלה, לתקוע יתד מחודש בליגת העל ולהשאר בליגה העונה, עליהם להפוך את האולם בגן נר לסוג של מבצר ומשחק נגד קבוצה שמסומנת כיריבה לתחתית, הוא משחק חובה בבית. מי שלא היו במיטבם במחזור הפתיחה הם הגארד האמריקאי ג'ייסון סיגרס והסנטר אריק גריפין, ואם השניים לא יצליחו לקלוע בספרות כפולות ויקחו החלטות טובות, גלבוע תתקשה לנצח משחקים העונה.

הרבה חששות היו במכבי אשדוד לקראת מחזור הפתיחה בשבוע שעבר, בעיקר לאור היכולת הרעה מאוד שהציגו השחקנים של מאיר טפירו לאורך כל תקופת ההכנה, אלא שהחששות הללו התפזרו עם הפתיחה כשהקבוצה מעיר הנמל טרפה את הפרקט והביסה בקלות את מכבי קרית גת. באשדוד יודעים שהניצחון טוב בעיקר בשביל ההרגשה והביטחון, ואם לא ידעו לבנות עליו כדי ליצור מרווח מהתחתית, הם לא עשו כלום. במחזור השני יקבל טפירו את הסנטר הניגרי-אמריקאי קליסטוס אזיוקו שחתם לחודש במועדון, כשהגארד המתאזרח חאבי גונסאלס עדיין לא קיבל אזרחות ישראלית, ולכן לא חתם ולא ישחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully