וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסלן העבר פיני לוי עבר אירוע מוחי, אושפז כשהוא מורדם ומונשם

שחקן העבר בן ה-45 שגדל בהפועל ירושלים, זכה עם המועדון בשני גביעים ולאחר מכן שימש כקפטן מכבי ראשון לציון, מאושפז בבית החולים אסף הרופא כשהוא מורדם ומונשם. העלה כמאמן את מכבי קרית גת ללאומית

כדורסלן העבר פיני לוי. אתר 'ספסל', אתר רשמי
החברים מתפללים. פיני לוי/אתר רשמי, אתר 'ספסל'

שחקן העבר פיני לוי מאושפז בבית החולים אסף הרופא כשהוא מורדם ומונשם אחרי שעבר שלשום (שישי) אירוע מוחי. שחקנים רבים ששיחקו עמו במהלך הקריירה שמעו על מצבו ומתפללים להחלמתו. לוי בן ה-45 אימן בימים אלה את מכבי גדרה מהליגה השנייה בכדורסל נשים.

לוי גדל במחלקת הנוער של הפועל ירושלים כשבעונת 1993/4 הפך לשחקן חמישייה ולאחד השחקנים המובילים של הקבוצה. בעונה לאחר מכן עבר ביחד עם הבעלים נחום מנבר להפועל חולון, כשהוא חוזר לבירה אחרי עונה כדי לזכות בשני גביעי מדינה. בעונת 1997/8 עבר למכבי קרית מוצקין, ובמשחק הבכורה היה בין הגורמים לניצחון סנסציוני במלחה על קבוצתו לשעבר. אחרי עונה נוספת עם קרית מוצקין בליגה הלאומית עבר למכבי ראשון לציון שם שיחק שש עונות, ואף שימש כקפטן ואחד השחקנים המוערכים במועדון.

לאחר פרישתו החל לוי לאמן בכדורסל הנשים, במקביל לקריירת משחק בליגות הנמוכות. הוא אימן את הפועל תל אביב של שאול אייזנברג בליגת העל, ואימן גם את אליצור תל אביב בליגה השנייה, וכעת מונה למאמן מכבי גדרה. בכדורסל הגברים אימן במחלקת הנוער של מכבי גדרה ואף אימן את מכבי קרית גת בליגה הארצית, והעלה אותה לליגה הלאומית לפני שנתיים.

  • עוד באותו נושא:
  • פיני לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully