וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדם עונה: כוכבי גולדן סטייט ניצחו את הלייקרס, עומרי כספי בלט

תומפסון ודוראנט הובילו את הווריירס ל-107:112 על הלייקרס, הישראלי סיפק את משחקו הטוב ביותר בהכנה ב-119:124 של סקרמנטו על וושינגטון. מארק גאסול נפצע, אמביד ממשיך להרשים

AP

עוד תשעה ימים בלבד נותרו לפתיחת עונת ה-NBA, ובינתיים כל הקבוצות מחממות מנועים במשחקי קדם העונה. הלילה (בין שבת לראשון) נערכו שבעה כאלה, כולל עוד ניסוי כלים של גולדן סטייט המתחדשת והמסקרנת. הווריירס ניצחו 107:112 את הלייקרס ועלו למאזן 1:4 במשחקי טרום העונה, הפעם עם תרומה של כל הכוכבים למעט דריימונד גרין שקיבל מנוחה: 24 של קליי תומפסון, 17 ו-5 ריבאונדים של קווין דוראנט ו-14 ב-18 דקות של סטף קרי. זאזה פאצ'וליה נראה לא רע בכלל מתחת לסלים עם 11 נקודות, 8 ריבאונדים ו-3 אסיסטים, אבל הרוקי המפתיע פטריק מקו, שקלע סל ניצחון והרשים מול דנבר אמש, המשיך לקבל קרדיט גדול מסטיב קר והשיב הפעם ב-13 נקודות (3 מ-11 בלבד מהשדה) ו-5 אסיסטים. גם ג'בייל מגי שמנסה לקבל חוזה הראה ניצוצות עם 12 נקודות, 4 ריבאונדים ושתי חסימות.

גם ההגנה של סגנית האלופה עבדה היטב ועצרה את דיאנג'לו ראסל, שהיה בלתי ניתן לעצירה עד כה בקדם העונה, על 8 נקודות בלבד כולל 3 מ-10 מהשדה. ניק יאנג הוליך את הלייקרס, שעשו קאמבק ברבע האחרון אך לא הצליחו להשלים אותו, עם 17 נקודות. ג'ורדן קלארקסון הוסיף 15.

קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס, מול ברנדון אינגרם, לוס אנג'לס לייקרס. AP
מתחבר לאט לאט. דוראנט/AP

גם עומרי כספי סיפק תצוגה מעודדת מאוד. הישראלי צלף 16 נקודות באחוזים מצוינים (7 מ-10 מהשדה, 2 מ-3 מחוץ לקשת) והוריד 3 ריבאונדים בניצחון 119:124 של סקרמנטו על וושינגטון, במה שהיה המשחק הלפני-אחרון של הקינגס בפרי סיזן.

בהיעדרו של רודי גיי שקיבל מנוחה, דווקא הרוקי סקאל לאביסייר פתח כסמול פורוורד, אולם כספי נכנס לעניינים מהר מאוד מהספסל וקיבל ממאמנו דייב ייגר קרדיט עם מקום בחמישייה מיד בפתיחת המחצית השנייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס מול ווילי וורקמן שחקן מכבי חיפה. AP
יופי של משחק. כספי/AP

ממפיס גברה 125:134 על יוסטון בזכות 23 נקודות של טרוי וויליאמס ו-21 של ג'מייקל גרין, אבל קיבלה חדשות מעט מדאיגות כשמארק גאסול הפציע נחבל בקרסול רגל ימין במהלך הרבע השלישי ולא חזר לפרקט. הגריזליס עדיין ממתינים להערכה מדויקת לגבי הפציעה של הסנטר, ומקווים כי לא ייאלץ להיעדר מפתיחת העונה.

דטרויט הביסה 76:97 את פילדלפיה כשטוביאס האריס מצטיין עם 18 נקודות, אבל הסיקסרס, למרות ההפסד, ממשיכים להיות מעודדים מאוד מהיכולת של הסנטר המתקאמבק ג'ואל אמביד, שהפעם ניפק 15 נקודות, 5 ריבאונדים (וגם 7 איבודים).

בוסטון הלהיבה ב-107:119 על הניקס, שעדיין חסרים את דרק רוז בשל פרשת האונס בה הוא מעורב. אר ג'יי האנטר הוליך את הסלטיקס עם 17 נקודות בזמן שבראד סטיבנס שוב קיבל תפוקה יפה מהספסל, שנראה משודרג למדי בקדם העונה.

מארק גאסול ממפיס גריזליס. AP
מדאיג את הדובים. גאסול/AP

גם מינסוטה נראית לא רע בכלל בטרום העונה. הלילה היא ניצחה 96:101 את מיאמי, כשאנדרו וויגינס (23 נקודות) וקארל אנתוני טאונס (16 ו-14 ריבאונדים) כבר נראים מוכנים לעונה, וגם ריקי רוביו מראה ניצוצות עם 10 נקודות ו-6 אסיסטים. המפסידה קיבלה 14 מוויין אלינגטון וקית' בנסון.

הרכב המחליפים של שיקגו הביס 86:107 את מילווקי, שדווקא שיחקה עם מיטב כוכביה. אייזיאה קנן הוליך את הבולס עם 25 נקודות, דאג מקדרמוט הוסיף 22 וניקולה מירוטיץ' תרם 14 ו-5 ריבאונדים, בעוד הבאקס קיבלו תרומה אף ורק מג'בארי פארקר (21 נקודות) ויאניס אנטטוקומפו (14, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully