וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל ת"א קיללו את דסה בדרבי נוער: "אי אפשר לסבול את שירי השואה"

15.10.2016 / 19:53

מכבי תל אביב חגגה עם 0:2 משערים של שפירא ואלמוג, אך מטח הקללות של הקהל האדום הותיר את אנשי הצהובים המומים. אחד מהורי השחקנים הציע כי במשחקי דרבי הנוער לא יגיעו קהלי הקבוצה האורחת

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

במכבי תל אביב עדיין מזועזעים מהאירועים במהלך דרבי הנוער שנערך היום (שבת) אחר הצהריים במגרש ברמלה. הצהובים ניצחו 0:2 וגילו שיפור ביכולת מאז מינויו של גיא צרפתי למאמן, אבל אנשי מכבי תל אביב ובעיקר הורי שחקני קבוצת הנוער, לקחו בצורה קשה את ההתנהגות של אוהדי הפועל תל אביב, שקיללו את השחקנים ובעיקר את אור דסה בקללות עם קונוטציות סביב השואה. את השערים לזכות הצהובים כבשו עמית שפירא ואילון אלמוג.

אחד מהורי השחקנים אמר הערב: "אי אפשר כבר לשמוע את זה. השנאה של הפועל תל אביב עקב ההצלחה העכשווית של מכבי תל אביב, מעבירה את האוהדים על דעתם. צריך לחשוב על פתרון כי אלה משחקי נוער ומטבע הדברים הרבה ילדים ובני משפחה מגיעים והאוזניים לא יכולות לסבול את שירי השנאה, השטנה ובמיוחד שירי השואה האלה". אחד מהורי השחקנים פנה במהלך המשחק לגורם במכבי תל אביב והציע שכמו במשחקי הבוגרים בין בני סכנין לבית"ר ירושלים, גם בדרבים של הנוער, לא יגיעו קהלים אורחים.

שחקן הנוער של מכבי תל אביב, אור דסה. יוסי ציפקיס
ספג מהקהל האדום. אור דסה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully