וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר: "ננסה לעשות ניסויים בחודשים הראשונים של העונה"

מאמן גולדן סטייט הבהיר פעם נוספת שקבוצתו לא תנסה לרדוף אחר שיא הניצחונות בכל מחיר. על ההצגה של הרוקי האלמוני פטריק מקו: "לא יודע מתי ראיתי מישהו כופה הארכה ואז קולע סל ניצחון"

מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר עם קווין דוראנט. AP
למד לקח. קר עם דוראנט/AP

לאחר ששברה את שיא הניצחונות אך לא הצליחה לזכות באליפות, דומה שגולדן סטייט למדה דבר או שניים מעונת 2015/16. "זה לא יקרה העונה", אמר מאמן הווריירס סטיב קר על האפשרות שקבוצתו תנסה לשבור את השיא של עצמה. "זה עבר לנו. היינו מעדיפים לזכות באליפות מאשר לקבוע את השיא, זה בטוח. בשנה שעברה חשבנו שנוכל לעשות את שניהם - והיינו די קרובים - אבל לא הצלחנו. העונה ננסה לגדול, להשתפר ולעשות ניסויים בחודשים הראשונים של העונה".

לפני הניצחון הדחוק על דנבר הלילה הודה מאמן סגנית האלופה: "יותר מהכל, המחיר ששילמנו היה אמוציונלי. זו הסיבה שעבורי, העובדה שלברון הגיע לשישה גמרים ברציפות היא אחד ההישגים הגדולים בכל הזמנים. כמה חבר'ה עשו את זה? אני יודע שג'ורדן לא עשה את זה. גם לא לארי בירד ומג'יק. זה מדהים".

לאחר הניצחון עסקו בווריירס בעיקר בגיבור האלמוני פטריק מקו, הבחירה ה-38 בדראפט האחרון, שכפה הארכה ולאחר מכן קלע גם את סל הניצחון. "אני לא יודע כמה משחקים ראיתי בחיי בהם מישהו קולע שלשה בשנייה האחרונה של הזמן החוקי וסל ניצחון בהארכה. זה לא קורה", אמר קר. "נמצא לו דקות משחק העונה. הוא הנהיג את חמישיית המחליפים שלנו, היה מאוד אגרסיבי ולהט".

כאמור, מקו נבחר רק באמצע הסיבוב השני. לאחר הדראפט, אמר חבר הנהלת הווריירס ג'רי ווסט כי "רבים יצטערו שלא בחרו בו. יש לו כישרון אמיתי, הוא מוסר טוב מאוד ומסוגל גם לשמור".

עוד בנושא:

טרום עונה: ניצחון דרמטי לגולדן סטייט, הופעה מוצלחת לדרגאן בנדר

גם סטף קרי מפרגן לפטריק מקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully