וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן נשיא ההתאחדות הגנאית: "לא מתכוונים לפטר את אברהם גרנט"

בצל חרושת השמועות בנוגע לעתידו של הישראלי, הבהיר ג'ורג' אפריי: "היתה ישיבת הנהלה והנושא הזה לא עלה". שחקן הנבחרת לשעבר סם ג'ונסון: "גרנט חייב להצדיק מדוע משלמים לו כל כך הרבה"

אברהם גרנט. GettyImages
משחק גורלי בחודש הבא. גרנט/GettyImages

מיום ליום עושה רושם שהלחץ על אברהם גרנט הולך וגובר. נבחרת גאנה לא ניצחה בארבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות ובחודש הבא תצא למשחק גורלי במצרים, במסגרת מוקדמות המונדיאל. אם לא תנצח בקהיר, ספק אם המאמן הישראלי ישרוד זמן רב בתפקיד.

עם זאת, סגן נשיא ההתאחדות הגנאית, ג'ורג' אפריי, טען כי השמועות על כוונות ההתאחדות לפטר את גרנט לא נכונות. לפחות לא כרגע. "אני לא יודע מאיפה אתם מקבלים את המידע שלכם", אמר לתקשורת הגנאית. "אברהם חתם על חוזה ל-28 חודשים ואנחנו לא מתכננים לבטל אותו. על אף שהתוצאות לא היו טובות, עדיין לא קיבלנו שום החלטה בנושא. אני יכול לספר לכם שהיתה לנו ישיבת הנהלה, והנושא הזה לא עלה".

מי שחפץ בפיטוריו של הישראלי הוא שחקן הנבחרת לשעבר סם ג'ונסון, שאמר: "אני לא יודע מה הוא עושה. הוא תמיד טס לאירופה כדי לעקוב אחר שחקנים גנאיים, אבל בסוף רואים את אותם פרצופים. הוא חייב להצדיק מדוע משלמים לו כל כך הרבה כסף. המאמן הקודם היה מפוטר לפני זמן רב אם היה משיג את התוצאות הללו".

ביקורת נוספת הגיעה מכיוונו של ווילפרד אוסיי פאלמר, חבר התאחדות שטען כי אחרי התיקו מול דרום אפריקה במשחק ההכנה, גרנט ביקש לשוב לבריטניה. "הייתי צריך לעצור אותו, בהתחשב במצב בו מצאנו את עצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully