וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד: ג'יי אר סמית' חתם לארבע שנים נוספות תמורת 57 מיליון דולר

המו"מ הארוך בין הצדדים סוף סוף הגיע לסיומו, לשמחתו של לברון: "מגיע לו, דברים טובים קורים לאנשים טובים". גם סמית' מאושר: "מבין שזה היה מעייף עבור כולם, אבל עבורי זה ענק"

AP

בווידאו: סמית' מודיע על חזרתו לקליבלנד

אחרי שבועות ארוכים של חילוקי דעות, קליבלנד וג'יי אר סמית' הגיעו לסיכום על חוזה חדש, עליו חתם הערב (שבת) הכוכב לארבע שנים נוספות תמורת סכום של 57 מיליון דולר לכל התקופה, כך הודיעה האלופה באופן רשמי. השוטינג גארד הוותיק יקבל כ-14.25 בממוצע לעונה - כשהאחרונה שבהן לא תהיה מובטחת. עד החוזה הנוכחי, הרוויח סמית' 45.5 מיליון דולר ב-12 השנים שלו בקריירה.

הג'נרל מנג'ר של הקאבס, דיוויד גריפין, בירך על המהלך: "להחזיר את ג'י אר היה מאמץ של המועדון. זו הייתה העדיפות שלנו לאורך כל התקופה. הוא חלק מיוחד מהמשפחה שלנו, אנחנו מרוצים שהגענו להסכם. המועדון כבר לא יכול לחכות לראות אותו משחק על הפרקט יחד עם האחים שלו לקבוצה. אני בטוח שכל האוהדים והאנשים שקשורים לקליבלנד שמחים על המהלך הזה".

"אנחנו שמחים וגאים להגיד שסיכמנו על שובנו לקליבלנד, האלופה, האחים שלי. זו היתה דרך ארוכה", אמר סמית' בווידאו ששחרר. "אני מעריך את זה שכולם היו לצידי בתקופה הקשה הזאת. אני מבין שזה היה מעייף עבור כולם, אבל זה ענק עבורנו. אנחנו מאושרים לחזור להיות חלק ממשפחת קליבלנד".

על פי הדיווח, העניין המחודש שפילדלפיה גילתה בשחקן לאחרונה זירז את ההחלטה של קליבלנד, ששימחה כמובן את לברון ג'יימס - האיש שהביע לאחרונה שוב ושוב עד כמה חשוב עבורו שג'י אר סמית חברו הקרוב יישאר בקבוצה, והלחיץ לא מעט את ראשי קליבלנד.

"כל כך שמח עבור האח הקטן שלי!" צייץ קינג ג'יימס. "מגיע לו. דברים טובים קורים לאנשים טובים. אני לא יכול להביע כמה אני שמח עבורך, אחי!" גם טיירון לו היה שמח מאוד: "אלה חדשות מצוינות. בכל פעם שאתה מקבל בחזרה את השוטינג גארד הפותח שלך, שהיה חלק חשוב ממה שעשית בשנתיים האחרונות, זה גדול".

עוד בנושא:

כל כתבות "מחממים את הפרקט"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully