וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניס עם ניצחון חמישי בשישה מחזורים, 0:2 מול ליון

הקבוצה של פאברה המשיכה במומנטום שלה והגדילה את הפער לארבע נקודות ממונאקו, שהפסידה 3:1 לטולוז. בייס (5) וסרי (76) כבשו לניס, באלוטלי החמיץ פנדל (84), פקיר הורחק בליון (28)

שחקני ניס חוגגים. רויטרס
הגדילו את הפער בצמרת. שחקני ניס חוגגים/רויטרס

המחזור התשיעי בליגה הצרפתית נפתח הערב (שישי) עם שני משחקים. בראשון הצליחה טולוז לחזור מפיגור ל-1:3 מרשים מאוד מול מונאקו, כשלאחר מכן ניס שמרה על המומנטום הנפלא שבו הייתה לפני פגרת הנבחרות והשיגה ניצחון חמישי בששת המחזורים האחרונים עם 0:2 מול ליון.

ניס - ליון 0:2

האם הקבוצה של לוסיאן פאברה יכולה באמת לרוץ לאליפות העונה? קשה לומר כי אנחנו עדיין בשלב מוקדם מאוד של העונה ורק אחרי תשעה מחזורים, אבל בינתיים ניס רק הולכת ונראית טוב יותר ויותר ככל שהעונה מתקדמת. הערב זה הסתיים עם ניצחון חמישי בששת משחקי הליגה האחרונים ושיפור מאזן הנקודות ל-23, ארבע יותר מאשר למונאקו השנייה. אם פריס סן ז'רמן תנצח בשבת, היא תתקרב רק כדי מרחק של ארבע נקודות מניס.

ניס עלתה ליתרון כבר בדקה החמישית. מלאנג סאר בן ה-17 הוריד עם הראש כדור יפה מאוד לפול בייס, שהמשיך עם בעיטה נהדרת פנימה וזה 0:1. נביל פקיר הוכשל בדקה ה-28 אחרי שבעט ברגלו של בייס. ניס כבשה את השני בדקה ה-76 כשז'אן מיכאל סרי הגיע ראשון לכדור שחזר מהקורה ובעט היטב לפינה כדי לקבוע 0:2. מריו באלוטלי היה יכול לכבוש בעצמו בדקה ה-81 לאחר שהוכשל ברחבה וניס קיבלה פנדל. החלוץ האיטלקי בעט לא טוב והשוער אנתוני לופס עצר אותו.


טולוז - מונאקו 1:3

הקבוצה מהנסיכות הגיעה אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים, כולל 0:7 מהדהד על חשבון מץ לפני פגרת הנבחרות, וקיוותה להמשיך במומנטום לקראת המשחק בליגת האלופות מול צסק"א מוסקבה ולעלות, לפחות זמנית, למקום הראשון.

בפתיחה נראה היה שהיא בכיוון הנכון, כאשר ולרי גרמיין שלח בנגיחה נאה את הכדור לרשת והעלה אותה ליתרון כבר בדקה השלישית, אך לטולוז היו תכניות אחרות. הקבוצה מדרום צרפת, שכבר ניצחה העונה את פריס סן ז'רמן, חזרה בענק בזכות מרטין ברייתווייט הדני. החלוץ בן ה-25 בישל לאוסקר טרחו (65) אחרי שהגנת מונאקו התקשתה להרחיק כדור קרן וכבש צמד בזק (84, 87) ממרכז הרחבה. בעקבות הניצחון טולוז עלתה למקום השלישי.

שחקני טולוז חוגגים עם מרטין ברייתווייט. רויטרס
ניצחונות על פ.ס.ז' ומונאקו. טולוז חוגגת/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully