וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהמי: "היה חשוב לשמור על הבית", שיבק: "ההרגשה לא נוחה"

14.10.2016 / 17:47

מאמן הפועל תל אביב מרוצה מהניצחון הדרמטי על האלופה: "רוצים להפוך את הדרייב אין למבצר". מאמן מכבי ראשון לציון: "צריך לדפדף מהר ולעבור לדף הבא". חנוכי: "קיבלנו החלטות רעות"

one

רגע לפני כניסת השבת ניצחה היום (שישי) הפועל תל אביב את מכבי ראשון לציון באולם הדרייב אין ופתחה את העונה ברגל ימין אחרי שלא שיחקה במחזור הראשון (נדחה משחקה מול מכבי חיפה). הניצחון רשום על שמו של אלאנדו טאקר, שקלע 30 נקודות ועזר לאדומים לחזור מפיגור דו ספרתי. מכבי ראשון לציון תגיע לצערה למשחק הראשון במסגרת ליגת האלופות של פיב"א מול קטאיה הפינית אחרי הפסד.

מאמן הפועל תל אביב שרון אברהמי: "לא הייתה הרגשה טובה לפני המשחק, כל ההכנה אנחנו עם פציעות, האוול סובב את הברך לפני יומיים, אבל במצבים האלה אין תירוצים. היה לנו מאוד חשוב, ואני מדבר כל הזמן עם השחקנים וההנהלה, לשמור על הבית. הפסדנו המון משחקים צמודים בתחילת העונה, מאוד היה חשוב לשמור על הבית, להפוך את הדרייב אין למעין מבצר ולניצחון הזה יש משמעות הרבה יותר גדולה. שיחקנו בחמישייה עם תמיר בן 19 ותומר גינת בן 21, וזאת גאווה מאוד גדולה".

עוד בנושא

ליגה העל: הפועל תל אביב גברה 86:90 על מכבי ראשון לציון
טיסת מכבי חיפה לישראל בוטלה, המשחק נגד הרצליה נדחה לראשון

אריק שיבק מאמן מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
"מסתכלים קדימה". שיבק/מגד גוזני

מאמן מכבי ראשון לציון אריק שיבק: "ההרגשה לא נוחה, איבדנו יותר מדי כדורים, היינו פחות טובים בהגנה, 22 איבודים זה יותר מדי, חלק מזה בא מהתקפה לא מסודרת שלנו. התקפות לא טובות. בשלב הזה היינו צריכים להיות עם 13-14 איבודים. מה זה חשוב מה אמרתי לשופט, לחצתי את הידיים לשופטים. ג'ו ג'קסון לא מחובר עדיין לקבוצה, מקווה שהוא נתחבר, אם הוא לא יתחבר נעשה את החושבים מה לעשות. אנחנו טסים ביום שני לפינלנד וזאת דרך ארוכה מאוד. רצינו לנסוע לאירופה עם 0:2, אבל זה חלק מהעניין של לשחק באירופה, לדפדף מהר ולעבור לדף הבא, להסתכל על הדף הבא. התחושה לא טובה להפסיד, אבל מהר מאוד נסתכל קדימה".

ניצן חנוכי: "החצי הראשון היה צריך להגמר לפחות 10 הפרש לטובתנו ולא ידענו לנצל את זה, הרבה מדי החלטות רעות, נגמר צמוד. בחצי השני נתנו להם לשחק והחלטות רעות בהתקפה ובסוף משחק זה כדור לפה ולשם. אנחנו אף פעם לא מסתכלים על שיפוט, זה לא מתפקדנו ולא מתפקידי, לא זה מה שהכריע את המשחק, החלטות לא טובות שגרמו להפסד, ולא השופטים אשמים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully