וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי גורדנה: "הפועל באר שבע מנסה לשבור אותי, מתעלמים ממני"

14.10.2016 / 13:20

הקשר בחר לשפוך אור על מצבו באלופה: "הצעתי להנהלה לממן מכיסי את הטיסה למילאנו, אבל גם אז התעלמו ממני. הצטיינתי בגביע הטוטו, אבל שוב אני מוצא את עצמי ביציע. לא ישברו אותי"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הרוחות בהפועל באר שבע מסרבות להירגע. אחרי שבשורות האלופה ניסו לצנן את הסערה סביב מאור בוזגלו ובן שהר, החליט רועי גורדנה לחשוף מה עובר עליו בבירת הנגב כשפרסם היום (שישי) פוסט באינסטגרם. הקשר, שזכה לשחק משחק אחד העונה בגביע הטוטו, פתח את הלב דרך חשבון האינסטגרם הפרטי והעביר ביקורת קשה נגד ההתנהלות של הפועל באר שבע.

"אחרי תקופה ארוכה של שתיקה והרבה התלבטויות החלטתי להעלות את הפוסט הזה כדי לשפוך קצת אור על המצב. בעידן שהרשתות החברתיות הפכו לכלי מאוד משמעותי ואין לי איזה איש תקשורת קרוב שיכתוב שאני מאוכזב ממעמדי או יקדם אותי החלטתי לכתוב מה שאני מרגיש ויושב לי על הלב. אני מרגיש שכל מה שקורה היום בהפועל באר שבע הוא הרבה מעבר למקצועי ולא פייר כלפי", כתב.

עוד בנושא:
שבת, 19:30, ספורט 1: באר שבע מול מכבי פתח תקוה במשחק השלמה
קורהוט והובאן ישובו לאימונים של באר שבע, תורג'מן וראדי עשויים לפתוח

רועי גורדנה שחקן הפועל באר שבע ביציע. ברני ארדוב
רואה הרבה יציע. גורדנה/ברני ארדוב

הקשר הסביר: "כבר כמה חודשים שאני מתאמן ועובד כל כך קשה ועושה הכול בשקט מופתי, שומר על פרופיל נמוך , מתאמן סביב השעון ומחכה להזדמנות וכל פעם מתעלמים ממני מחדש. לפני כחודש הקבוצה טסה לאחד מהאצטדיונים היפים בעולם סאן סירו במילאנו, כמובן שגם שם לא הייתי בתוכניות, הצעתי להנהלה לשלם מכספי האישי את כרטיס הטיסה רק כדי להיות שותף לחוויה האירופאית אבל גם אז התעלמו ממני. יכולים להגיד שהודיעו לי שאני לא בתוכניות ויכולים לספר שלא קיבלו עליי שום הצעה אבל פרט מזה לא נכון. אז אחרי שלא שיחררו אותי ואחרי שקיבלתי "הזדמנות" בת 80 דקות בגביע הטוטו מול מכבי חיפה והייתי מהמצטיינים על המגרש עם בישול ושער שוב אני מוציא את עצמי משחק אחר משחק יושב ביציע. הגיע הזמן שהאמת תצא לאור ואולי אז יפסיקו להתעלם ממני ולצייר שזה הכול "מקצועי" כי יש לי עוד המון מה לתרום להפועל באר שבע. מי שמנסה ורוצה לשבור אותי, לא יצליח! זה המקצוע שבחרתי ואני מוכן להתמודד עם הכול בכבוד אבל, שהכול יהיה ישר ואמיתי".

במועדון הגיבו לפוסט של גורדנה: "מי שעוקב אחרי הפועל באר שבע יודע שהכול נעשה בצורה מקצועית נטו. מעבר לכך, אנחנו לא מנהלים שיחות עם שחקנים דרך אמצעי התקשורת".

גורדנה גדל בהפועל תל אביב ועימה זכה באליפות בדאבל בעונת 2009/10 וגביע מדינה ב-2011/12, בו בישל את שער למירקו אורמוש. ב-2014 עזב את האדומים וחתם לשלוש שנים בהפועל באר שבע, איתה סיים במקום השלישי והעפיל לגמר גביע המדינה בעונתו הראשונה. בעונה הקודמת מיעט לשחק תחת ברק בכר והושאל למכבי פתח תקוה בינואר 2016, לה סייע להישאר בליגה. מאז פתיחת העונה שיחק 80 דקות, כפי שטען בפוסט, מול מכבי חיפה ברבע גמר גביע הטוטו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully