וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט סנסציה: נובאק דג'וקוביץ' עלה בקושי לחצי הגמר בשנגחאי

המדורג 1 היה בדרך להפסד מפתיע למישה זברב (110), אך ניצל בשובר שוויון במערכה השנייה בדרך ל-6:3, 6:7, 3:6. אנדי מארי ניצח 2:6, 2:6 את דויד גופן. הונג קונג: אנג'ליק קרבר הודחה

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
הסתבכות לא אופיינית. נולה/רויטרס

כמעט הפתעה גדולה בטורניר המאסטרס בשנגחאי: המדורג 1 בעולם נובאק דג'וקוביץ' כבר היה על סף הדחה היום (שישי) מול מישה זברב הגרמני (110 בעולם), אך ניצל ברגע האחרון ועלה לחצי הגמר עם ניצחון 6:3, 6:7, 3:6 אחרי שעתיים ו-23 דקות. הפסד של דג'וקוביץ' היה עוצר לו רצף ארוך מאוד של 20 ניצחונות ברבעי גמר בטורנירי מאסטרס 1000 שהחל אי שם בדצמבר 2013, אבל רגע לפני הדחה סנסציונית הסרבי התעורר, כפה מערכה שלישית אחרי שובר שובר שוויון במערכה השנייה, ורכב על גלי המומנטום בדרך לניצחון במשחק כולו. במשחק המוקדם של היום רוברטו באוטיסטה אגוט גבר 3:6, 4:6 על ג'ו ווילפריד-צונגה ועלה לחצי הגמר.

גם המדורג שני בעולם אנדי מארי עלה לחצי הגמר ועשה את זה בצורה נינוחה מאוד. הבריטי עשה את זה עם 2:6, 2:6 מול דויד גופן הבלגי, המדורג 12 בעולם. מארי נזקק לשעה ועוד 36 דקות בלבד על מנת לעלות לחצי הגמר תוך שהוא משיג 8 אייסים, שומר על ההגשות שלו לאורך כל המשחק כשהוא מציל חמש אפשרויות שבירה ושובר את היריב שלו ארבע פעמים ב-15 אפשרויות שבירה. בחצי הגמר ישחק מארי נגד ז'יל סימון. הצרפתי בן ה-31, שמדורג במקום ה-32 בעולם, המשיך בטורניר הפנטסטי שלו כשחזר מפיגור מערכה ל-6:4, 4:6, 6:7 (5) מול ג'ק סוק האמריקאי (25 בעולם).

כמו דג'וקוביץ', גם על המדורגת 1 בעולם אנג'ליק קרבר עבר יום חלש במיוחד. הגרמניה נכנעה 6:3, 1:6 לדריה גברילובה (38) והודחה ברבע גמר טורניר הונג קונג. קרבר דווקא פתחה טוב ושברה במהירות, אבל נחלשה מאוד בהמשך וספגה הפסד מפתיע כעבור שעה ו-16 דקות.

אנדי מארי טניסאי בריטי. רויטרס
נראה טוב. מארי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully