וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקה: "ואן חאל ניסה להרוס אותי, עזיבה של מסי שווה למות אב"

הבלם במתקפה נגד המאמן: "הוא דחף לרצפה ואמר שמעולם לא אהיה מתאים לקבוצה הבוגרת". על מסי: "אחריו נצטרך להתחיל הכול מהתחלה", והעתיד: "אהיה נשיא ברצלונה". מראדונה הלהיט: "פיקה רמה אחת מעל ראמוס"

one

בווידאו: ברצלונה מפסידה 4:3 לסלטה ויגו

הסערות סביב ג'רארד פיקה מסרבות להירגע. אחרי שהצהיר כי יעזוב את נבחרת ספרד אחרי מונדיאל 2018 בעקבות הביקורת מצד הפרשנים ואוהדי ה'לה רוחה', בלם ברצלונה בחר היום (שישי) לפתוח חזית חדשה. על הכוונת של פיקה עמד הפעם אקס הקטלונים ומנצ'סטר יונייטד, לואי ואן חאל. "אם יש מאמן אחד שניסה להרוס לי את הקריירה זה הוא. הייתי מתחת לגיל 18 ובלה מאסיה לא נכנסים לחדר כושר לפני הגיל הזה, אבל בשבילו זה לא הספיק. הוא דחף אותי פעם אחת על הרצפה, וגער בי שאני מעולם לא אהיה מתאים כדי לשחק בקבוצה הראשונה של ברצלונה כי אני חלש פיזית. אני לא זוכר התנהגות כזו מצד מאמן, זה משהו שעד היום קשה לי להשתחרר ממנו".

עוד בנושא:

רונאלדו: "הזכייה באלופות וביורו היו הרגעים הספורטיביים הגדולים ביותר בחיי"

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה. AP
מתקיף. פיקה/AP

אחרי הדיווחים אודות פרישה אפשרית של הבלם ב-2021 מתוך מחשבה לרוץ לנשיאות המועדון ב-2027, פיקה אישר את המהלך בראיון לתקשורת בברצלונה: "מעולם לא חשבתי להיות מאמן. זה לא נמצא אצלי בתוכניות. אני רוצה להיות נשיא ברצלונה ולפי דעתי - אין לי ספק שזה יקרה. אימון לא נמצא על הפרק".

על ליאונל מסי סיפר: "היום בו הוא יעזוב את ברצלונה יהיה עבור האוהדים כמו מוות של אב. לאו תמיד היה מיוחד יותר מכולם. הרגע בו הוא יעזוב או יפסיק לשחק יהיה קשה ביותר, לא רק לי אלא לכולם במועדון. כעת אנחנו מדברים על מסי כדבר קיים, אבל ביום שאחריו נרגיש ערומים. ברצלונה חזקה מהכול, היא תצטרך להתחיל מהתחלה כדי להישאר תחרותית והישגית. לא יהיו יותר מסי, ואין סיבה לצפות לעוד אחד או יורש. הדור שלי עם צ'אבי, אנדרס אינייסטה, סרג'יו בוסקטס, קרלס פויול ומסי הוא אחד ויחיד. אני מקווה שיצמח עוד דור כזה, אבל זה כמעט בלתי אפשרי".

הבלם הצליח לגרוף מחמאות מצדו של דייגו מראדונה, שסיפר: "פיקה הוא רמה אחת מעל סרחיו ראמוס. הבלם של ריאל מדריד הוא לא כוכב ואפילו לא בלם ברמה עולמית. מה שפיקה מציג זה יוצא מן הכלל. הטיפול שלו בכדור וניהול המשחק מאחור הם נהדרים".

דייגיטו לא פספס הזדמנות ושוב סיפק את הזווית שלו לגבי ליאונל מסי: "אני אומר זאת פעם אחר פעם ונדמה שאף אחד לא מקשיב, אז אני אומר זאת שוב - לאו לא צריך מונדיאל כדי להיות אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה, הוא ייזכר כאחד כזה גם בלי זכייה ב-2018. הייתה לו זכות מלאה לפרוש מהנבחרת, אבל הוא חזר. הבעיות כרגע הן כאלה: הראשונה היא שגם אחרי שהוא בחר לחזור הוא עדיין סופג ביקורת לא מוצדקת, והבעיה השנייה היא כיצד הנבחרת משחקת בלעדיו".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
מחמאות מהחבר דייגו. מסי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully