וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני קבוצת כדורגל פלסטינית עמדו דקת דומייה לזכר המחבל מירושלים

שחקני "הלאל אל-קודס" מהגדה גם הצטלמו עם שלט ועליו תמונתו של מסבאח אבו סביח, שביצע את הפיגוע בבירה ביום ראשון. "מועדון הכדורגל הלאל אל-קודס אבל על מותו של אריה אל-אקצא, השהיד הגיבור מסבאח אבו סביח", נכתב על השלט

קבוצת הכדורגל הפלסטינית "הלאל אל-קדס" שהביע תמיכה במחבל מוסבאח אבו סביח, שרצח שני בני אדם בפיגוע בירושלים, באצטדיון בא-ראם 13 באוקטובר 2016. טוויטר, צילום מסך
עומדים דקת דומייה/צילום מסך, טוויטר

שחקני קבוצת הכדורגל הפלסטינית "הלאל אל-קודס" עמדו השבוע דקת דומייה לזכרו של המחבל מסבאח אבו סביח, שביצע את פיגוע הירי הקטלני בירושלים ביום ראשון. המשחק נערך ביום שלישי באצטדיון פייסל אל-חוסייני בכפר א-ראם שליד ירושלים, שבו התגורר לאחרונה אבו סביח. בפיגוע הירי נהרגו שוטר יס"מ בן 29 ממבשרת ציון ואזרחית בת 60 מירושלים.

שחקני הקבוצה אף הצטלמו עם כרזה, שעליה התנוססה תמונתו של אבו סביח. על התמונה נכתב: "מועדון הכדורגל הלאל אל-קודס אבל על מותו של אריה אל-אקצא, השהיד הגיבור מסבאח אבו סביח".

מועדון הכדורגל "הלאל אל-קודס" הוא המועדון הפלסטיני הוותיק ביותר בגדה, והוא נוסד בשנת 1972. "הלאל אל-קודס" משתתפת בליגת העל הפלסטינית. הפעם האחרונה שהקבוצה הגיעה למקום הראשון בליגה הייתה בשנת 2012.

קבוצת הכדורגל הפלסטינית "הלאל אל-קדס" שהביע תמיכה במחבל מוסבאח אבו סביח, שרצח שני בני אדם בפיגוע בירושלים, באצטדיון בא-ראם 13 באוקטובר 2016. טוויטר, צילום מסך
עומדים עם שלט שעליו תמונת המחבל. קבוצת "הלאל אל-קודס"/צילום מסך, טוויטר

אבו סביח, בן 39 במקור מסילוואן שבמזרח ירושלים, הגיע ביום ראשון האחרון חמוש ברובה לדרך בר לב בבירה וירה לעבר עוברים ושבים בכמה זירות שונות. שוטר היס"מ, רס"מ יוסי קירמה, בן 29, נהרג במהלך חילופי האש עם המחבל. קורבן נוסף היא לבנה מליחי, תושבת ירושלים בת 60. שלושה בני אדם נפצעו באורח בינוני, בהם אישה כבת 50 ובני 68 ו-30. שתי נשים בנות 23 ו-42, שהיו ברכב שנפגע מירי המחבל, נפצעו באורח קל. כוחות הביטחון ירו למוות באבו סביח בזירה.

שעות לאחר הפיגוע ביום ראשון, יצאו תושבים במזרח ירושלים ובעזה לרחובות לחגוג את הפיגוע הקטלני. רבים חילקו ממתקים ואמו של המחבל קיבלה בחצר ביתה אורחים רבים שבאו לברך את המשפחה. הבאים למקום קראו קריאות ברכה לגדודי עז א-דין אל-קסאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully