וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרין מגונן על דוראנט: "כשעוברים מאפל לגוגל אף אחד לא מתלונן"

בצל גל ביקורות נוסף כלפי KD (פול פירס: "המעבר שלו נוגד כל היגיון ספורטיבי"), בגולדן סטייט מצאו השוואה מעולם העסקים. קליבלנד הובסה, ג'בייל מגי נגד שאקיל: "הוא הרס לי את הקריירה"

עריכה: מרום שפיצר

עונת ה-NBA בפתח, ונדמה כי כל מה שמעסיק את הליגה הוא עדיין קווין דוראנט והחלטתו השנויה במחלוקת להצטרף לקבוצת הכוכבים בגולדן סטייט. אמש (חמישי) הצטרף למצעד המבקרים פול פירס הוותיק, שטען כי KD לא היה צריך לעזוב את אוקלהומה סיטי אחרי עונה בה הייתה כל כך קרובה לטבעת. "כשאתה מגיע כל כך קרוב, אתה לא פשוט עובר לקבוצה שדחפה אותך לקצה. זה מנוגד לכל היגיון", אמר "האמת". "אולי אני בחור קצת מיושן...אבל אם אתה רוצה להיות הטוב מכולם, אתה צריך לנצח את הטובים מכולם. אותי לפחות זה משהו שהניע כל הקריירה. אוקלהומה סיטי הייתה בעונה שעברה קונטנדרית, הם כמעט העיפו את גולדן סטייט. הייתי מבין את דוראנט אם היה עוזב קבוצה לוזרית שנכשלת שוב ושוב בפלייאוף. הייתי בעצמי בסיטואציה כזאת בבוסטון, וזה מתסכל. ובכל זאת - נשארתי ובסוף גם זכיתי באליפות".

למזלו של דוראנט, שממעט לדבר עם כלי התקשורת מאז שדבריו ("שמחתי שגולדן סטייט הפסידה בגמר בעונה שעברה") סולפו לטענתו, יש לו בקבוצה את דריימונד גרין שכרגיל אומר כל מה שעל ליבו. הפעם בניסיון לגונן על חברו החדש לקבוצה, הפה הגדול של גולדן סטייט הקביל בין ה-NBA לעמק הסיליקון. "הגיע הזמן שכולם יניחו לקווין ולכל הדבר הזה", אמר אמש. "אף אחד לא מתלונן כשמישהו עובר מאפל לגוגל, וגם הן חברות מתחרות, נכון? אנשים לא מבינים את זה, אבל שחקן כדורסל הוא במובנים רבים גם איש עסקים. לכל אחד מאיתנו יש עסק קטן שהוא המנכ"ל שלו, ולפעמים צריך לקבל החלטות קשות. וקווין דוראנט - הוא עסק גדול. אם הוא בחר ללכת לשחק כדורסל במקום אחר, לאף אחד אין זכות להתערב לו בשיקולים".

שחקני גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט, סטפן קרי. AP
כמו בסיליקון ואלי. דוראנט עם קרי/AP

קדם עונה: כוכבי קליבלנד עדיין חלודים, OKC שוב לא מרשימה

עדיין ללא לברון ג'יימס, אבל עם קווין לאב, קיירי אירווינג וטריסטן תומפסון, קליבלנד הובסה הלילה 119:94 בידי טורונטו, שעשויה שוב להיות אחת היריבות המרכזיות שלה במזרח. לאב ניפק 19 נקודות ו-5 ריבאונדים, אירווינג תרם 13 ו-8 אסיסטים, אבל הם היו היחידים בספרות כפולות אצל האלופה, וזה לא הספיק מול 25 נקודות של קייל לאורי ו-17 של קורי ג'וזף.

גם אוקלהומה סיטי המתחדשת לא מרשימה במיוחד במשחקי טרום העונה. הלילה הת'אנדר הפסידו 110:94 לממפיס, כשראסל ווסטברוק מסיים עם 17 נקודות ב-15 דקות ואלכס אברינס מנפק תצוגה ראויה מהספסל עם 19. מארק גאסול (21 נקודות, 7 ריבאונדים) ומייק קונלי (19 נקודות, 7 אסיסטים) הוליכו את המנצחת.

עומרי כספי, כמו גם דמרקוס קאזינס, מאאט בארנס וטיי לוסון, לא שותף בניצחון 104:116 של הקינגס על הלייקרס. בהיעדרם דארן קוליסון (20 נקודות ו-7 אסיסטים) ורודי גיי (19, 7 אסיסטים ו-9 ריבאונדים) כיכבו, כשארון אפללו הוסיף 16. 31 של דיאנג'לו ראסל לא הספיקו למפסידה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לבדיחות שלו יש מחיר. שאק ב-TNT/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד חדשות NBA

* ג'בייל מגי נגד שאקיל אוניל והתוכנית ההיתולית המצליחה שלו, שאקטין-א-פול. הסנטר, שהפך ל"כוכב" הראשי של התוכנית שמציגה את מיטב המהלכים המטופשים ב-NBA, מנסה להשיג חוזה בגולדן סטייט ונאבק בימים אלה על המשך הקריירה שלו. לטענתו, לתוכנית יש חלק גדול בכך.

"יש אוהדים שחושבים שזה אמיתי, שמה שמראים להם זה החיים האמיתיים", אמר ל'מרקורי ניוז'. "הם באמת חושבים שאני טיפש מחוץ למגרש. מאוד מאכזב לדעת שאנשים מבוגרים, בני 40, 50, צופים בבית וצוחקים מזה. אחר כך עושים האשטאג על חשבוני. הם לא מבינים שמאחורי המסך עומד בן אדם שהקריירה שלו יכולה להיהרס בגלל טעויות תמימות שנעשות על הפרקט".

אנדרה איגודלה סיפק גם כן עדות אופי על מקגי וסיפר ש"הוא בן אדם שונה לגמרי ממה שניתן היה לחשוב אם היינו מקשיבים לתקשורת. כשפגשתי אותו, גיליתי שמדובר באדם אינטליגנט מאוד, אפילו קצת חנון".

דווין וייד שיקגו בולס. AP
"לא רודף טבעות". וייד/AP

* דווין וייד מגיב לראשונה לדברי לברון ג'יימס בנוגע למו"מ שניהל 'פלאש' עם קליבלנד ("זה הגיע לשיחות ממשיות, אבל בסופו של דבר לא היינו יכולים להרשות את זה לעצמנו בגלל שיקולי תקציב"). וייד אמר הלילה: "אני לא אחד שרודף אחרי טבעות. אם הייתי כזה, הייתם מדברים אחרת לגמרי. זה נכון שהיו שיחות, אבל זה אף פעם לא באמת היה קרוב כל כך".

* על פי שלל דיווחים בארצות הברית, ה-NBA מתכוונת להתרחב ואחת המטרות המרכזיות היא להקים מחדש קבוצה בסיאטל. הקבוצה הקודמת של העיר, הסוניקס, עזבו לאוקלהומה סיטי ובהמשך גם שינו את השם. "יש בסיאטל אולם נהדר, יש אנשים שמתים על כדורסל, ברור שזה רעיון מפתה", צוטט גורם בכיר בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully