וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: עירוני נהריה בסיבוב השני אחרי 62:100 על עירוני ר"ג

הקבוצה של אריק אלפסי התאוששה מההפסד הכואב למכבי ת"א עם טיול בזיסמן מול נציגת הלאומית. פאוסט בלט עם 20 נקודות, 19 לנסטרנקו. יועד בית יוסף קלע 14 למפסידים, אך רשם 7 איבודים

שחקן עירוני נהריה ניק פאוסט. אדריאן הרבשטיין
20 נקודות ב-13 דקות. ניק פאוסט/אדריאן הרבשטיין

אחרי ההפסד הכואב בליגה בהארכה מול מכבי תל אביב, עירוני נהריה העפילה הערב (חמישי) לסיבוב השני בגביע המדינה. הקבוצה של אריק אלפסי טיילה מול עירוני רמת גן מהלאומית עם 62:100 קליל באולם בזיסמן. נהריה ניצלה את האין הגנה של המארחים ופתחו פער עצום של 13:30 כבר לאחר הרבע הראשון, כאשר היתרון רק הלך וגדל בהמשך.

אלפסי חילק את הדקות וראה את ניק פאוסט קולע 20 נקודות ב-13 דקות בלבד. איגור נסטרנקו הוסיף 19 למנצחים, סטו דגלאס קלע 13 כשמרקיז טיג ויהונתן שולדבראנד מוסיפים 9 כ"א. איוון אסקה הוביל את המארחים עם 17 נקודות ב-38 דקות וכמעט שלא קיבל מנוחה מעידן פלדה. יועד בית יוסף, שוויתר על חוזה בבני הרצליה מליגת העל, קלע 14 והוסיף 4 אסיסטים אבל גם 7 איבודים. ג'רמיין הול הוותיק תרם 13 שלא הספיקו.

* במשחק השלמה מהמחזור הראשון בליגה הלאומית, מגדל העמק גברה על מכבי הוד השרון 79:88. מרכוס רלפורד הצטיין עם 28 נקודות, והוא נעזר בערב נהדר של אלון לוין שהוסיף 21 משלו. 32 נקודות של סטורם וורן ו-17 של גל טסלר, לא עזרו לאורחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully