וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי סקייטבורד ובייסבול: גם דייג ייכנס לאולימפיאדת טוקיו 2020?

התאחדות הדייג העולמית דורשת להכניס את הענף, שכבר היה חלק מהמשחקים האולימפיים ב-1900, גם לאולימפיאדה שתצא לדרך בעוד כארבע שנים ביפן: "מדובר באחד מענפי הספורט העתיקים בעולם". המתנגדים: "ספורט שמעורב בו יותר מדי מזל"

דייג. GettyImages
ייכנס לתוקף בטוקיו? דייג בפעולה/GettyImages

אולימפיאדת טוקיו 2020 שתצא לדרך בעוד כארבע שנים ביפן תהיה מעט שונה. במקום 28 ענפי ספורט שלהם התרגלנו, בטוקיו יתחרו הספורטאים השונים ב-33 ענפים לפחות, לאחר ההכרזה על כך שבאולימפיאדה הקרובה ייערכו תחרויות גם בסקייטבורד, גלישה, טיפוס, קראטה ובייסבול - ענפים המוכרים פחות לחובבי המשחקים האולימפיים.

אבל נראה שחמשת הענפים הללו היו רק טעימה ראשונה לקראת השינוי הגדול שעשוי להגיע, לאחר שאיגוד הדייג העולמי פנה למארגנים בדרישה להכניס גם את הענף שלהם לתחרויות. "דייג הוא אחד הענפים העתיקים בעולם", כתב הנשיא פרנץ שאולוי במכתב שהעביר. הוא ציין כי הדגים שייתפסו כמובן יוחזרו למים, והשתמש בעובדה שאם הענף אכן ייכנס למשחקים האולימפיים, לא תהיה זו בפעם הראשונה, לאחר שגם בפריס בשנת 1900 השתתפו דייגים בתחרויות.

בניגוד לתומכים הגדולים, ישנם גם לא מעט מתנגדים, הטוענים כי בדייג אלמנט המזל משחק תפקיד גדול, ובנוסף טוענים כי מדובר בספורט משעמם לצפייה, שלא ימשוך צופים רבים כפי שמושכים ענפי ספורט אטרקטיביים יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • טוקיו 2020

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully