וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלש וידאל שוב מסתבך: "לואיס אנריקה כבר מת להיפטר ממנו"

המגן הסורר שוב עצבן את מאמן ברצלונה, הפעם בגלל תמונה מתריסה שפרסם באינסטגרם. במועדון יזמו פגישה עם סוכנו "כדי להרגיע". תפקיד מקצועי לאינייסטה, וגם המחליפים האפשריים למתיו

one

"השנה המסויטת של אלש וידאל". כך מגדירים בתקשורת הקטלונית את התקופה הקשה שעוברת על המגן הימני של ברצלונה, אחרי שהצליח לעורר פעם נוספת את חמתו של לואיס אנריקה. וידאל העלה אמש (רביעי) תמונה לאינסטגרם לצד ג'רארד דאולופאו, אקס ברצלונה, ובקבוצה מיד פירשו זאת כעוד עקיצה למאמן. דאולופאו נחתך מברצלונה בקיץ האחרון ככל הנראה בהוראתו של המאמן, שלא ממש מחזיק ממנו. "בארסה שוב זועמת על וידאל בעקבות התמונה שהעלה. ברור שמדובר במסר ללואיס אנריקה", נכתב ב'אל מונדו דפורטיבו'. "זאת לא הפעם הראשונה שהמאמן מעיר להנהלה על האופן שבו וידאל מתנהג, וכנראה שגם לא האחרונה. הוא כבר מת להיפטר ממנו". בתוך כך, ב'ספורט' מפרסמים כי ברצלונה כבר העבירה לכל הקבוצות שהביעו בו עניין את תג המחיר שלו לקראת חלון ההעברות בינואר: 12 מיליון יורו.

עוד בנושא:

דיווח: ריאל מדריד תציע לכריסטיאנו רונאלדו 23 מיליון יורו לעונה
פרנק ריברי: "גריזמן נתן עונה טובה, אבל הוא לא כוכב ברמה עולמית"

וידאל אמור לקבל צ'אנס נדיר בהרכב של לואיס אנריקה במשחק הליגה הבא מול לה קורוניה, אך נראה שגורלו כבר נגזר ועל פי שלל דיווחים בקטלוניה הוא יימכר בינואר. בשבוע האחרון נציגים מברצלונה קבעו פגישה דחופה עם סוכנו של השחקן ודרשו ממנו להעיר גם כן לשחקן. מאז הגיע לברצלונה בקיץ שעבר, וידאל נחשב לטרבלמייקר לא קטן. את רוב "פשעיו" ביצע באינסטגרם, עם תמונות שנויות במחלוקת, כולל תמונה שלו מניף אצבע משולשת שפורסמה מיד לאחר משחק נוסף בו סופסל.

בנוגע לתוכניות העתידיות של האלופה הספרדית, אנדרס אינייסטה יקבל תפקיד מקצועי אחרי הפרישה. חוזהו של הקשר המחונן יסתיים בקיץ 2018, ועל אף שהוא מעוניין להאריכו, בברצלונה כבר מתכוננים ליום שאחרי הפרישה שלו וצפויים להציע לו משרה כמאמן במחלקת הנוער או לחילופין את משרת עוזר מאמן הקבוצה הבוגרת.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן ברצלונה אנדרס אינייסטה. רויטרס
מתכונן ליום שאחרי. אינייסטה/רויטרס

בגזרת הרכש, בברצלונה ממשיכים בחיפושים אחר בלם נוסף על חשבונו של ז'רמי מתיו. מלבד קוסטס מנולאס של רומא, בתקשורת כבר מדווחים על מעקב צמוד מצד המנהל המקצועי רוברטו פרננדס. מאוריסיו למוס, שבמועדון ניסו לצרפו הקיץ ושייך ללאס פלמאס, נחשב עדיין לאופציה המועדפת. מלבד האורגוואי גם לוקאס הרננדס מאתלטיקו מדריד ואמריק לאפורט מאתלטיקו בילבאו, נכללים בקטגורית הבלמים היקרים. בגזרת האופציות הזולות יותר נמצאים ירי מינה הקולומיבאני של פאלמיירס גם זוכה למחמאות מצד הסקואטים של ברצלונה ופביאן שאר השווייצרי של הופנהיים. אנדרס כריסטיאנסן, שמושאל מצ'לסי לבורוסיה מנשנגלדבך וכבר פגש את הקטלנים במשחק האחרון בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully