וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק קרוב: רונדה ראוזי תתחרה מול אמנדה נונייז ב-30 בדצמבר

לוחמת ה-MMA תחזור לזירה לראשונה מאז ההפסד הסנסציוני להולי הולם לפני למעלה משנה, כך הכריז נשיא הארגון. היא תפגוש את האלופה המכהנת המחזיקה בחגורה מאז יולי האחרון ובמאזן 4:13

רונדה ראוזי, לוחמת MMA. AP
אתם מוכנים לזה? ראוזי/AP

מעריציה של לוחמת ה-MMA המפורסמת בעולם, רונדה ראוזי, ממתינים כבר למעלה משנה לקאמבק שלה לזירה, והיום (רביעי) קיבלו את מבוקשם בדמות הכרזה על הקרב הבא של הכוכבת. ראוזי תפגוש את האלופה המכהנת אמנדה נונייז הברזילאית ב-30 בדצמבר בלאס וגאס, כך הכריז נשיא ה-UFC דיינה ווייט.

ראוזי, המחזיקה במאזן של 1:12, לא התחרתה מאז ההפסד המפורסם והמתוקשר להולי הולם בנובמבר בשנה שעברה, הפסד ממנו התקשתה מאוד להתאושש. מאז אותה סנסציה אדירה חגורת האליפות של ה-UFC החליפה מספר ידיים, עד שנחתה אצל נונייז, שמחזיקה במאזן 4:13. היא זכתה בחגורה בזכות ניצחון על מישה טייט ביולי ותנסה להחזיק בה גם לאחר הקרב מול ראוזי.

אחרי ההפסד ההוא לקחה ראוזי (29) פסק זמן מהזירה, גם כדי להתאושש וגם על מנת לטפח את קריירת המשחק המתפתחת שלה. מוקדם יותר השנה הודתה כי שקלה להתאבד בשל הפסדה היחיד עד כה בקריירה, שהגיע לאחר ארבעה ניצחונות רצופים, שכולם הגיעו תוך 66 שניות או פחות.

עוד בנושא

רונדה ראוזי: "שקלתי ברצינות להתאבד אחרי ההפסד להולי הולם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully