וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "צריך להיות מאוחדים, מהפוליטיקאים ועד השחקנים"

נבחרת גאנה סיימה ב-1:1 מול דרום אפריקה ורשמה משחק רביעי רצוף ללא ניצחון, הישראלי שאפשר לעוזרו לנהל את המשחק בשל יום כיפור ענה לביקורות: "כולם צריכים להיות מקצועיים"

אברהם גרנט. GettyImages
מאמין שיכול לנצח במצרים. גרנט/GettyImages

נבחרת גאנה רשמה אמש (שלישי) משחק רביעי רצוף בכל המסגרות ללא ניצחון, כשסיימה ב-1:1 עם דרום אפריקה במשחק הכנה לקראת מוקדמות המונדיאל. בשל יום כיפור עוזרו של אברהם גרנט הוא זה שניהל את המשחק. המאמן הישראלי שזכה לביקורת רבה בימים האחרונים צוטט בתקשורת האפריקאית כאומר: "צריך להיות מאוחדים ולהילחם עבור מטרה משותפת. אנחנו צריכים את כולם ביחד, מהפוליטיקאים ועד השחקנים, מהילדים ועד הילדות".

על המשחק החשוב מול מצרים במוקדמות המונדיאל אמר המאמן הישראלי: "אפשר לנצח שם, אפשר להעפיל למונדיאל אבל כולם צריכים להיות מקצועיים. אם כולם יעשו את העבודה שלהם, אני מבטיח לכם שזו נקודת התחלה טובה מול מצרים. צריך ללמוד מההכנות הלא מקצועיות שלנו למשחקים מול רואנדה ואוגנדה".

אחד המבקרים הוא שחקן הנבחרת לשעבר סטפן אפיה, שאמר: "ראיתי משחקים אחרים במוקדמות המונדיאל וראיתי אצטדיונים מלאים. למה לא בגאנה? הרוח של השחקנים לא קיימת יותר. הגנאים לא מעודדים יותר את הנבחרת. גרנט צריך לתת לשחקנים חדשים הזדמנות להוכיח מה הם שווים. לא ראיתי את גאנה מתאמצת במשחקים האחרונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully