וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד גברה 65:83 על אולימפיאקוס

לאחר מחצית ראשונה צמודה, ריצת 2:14 של הבלאנקוס ברבע השלישי הובילה לניצחון יוקרתי במחזור הפתיחה. סרחיו יול הנהדר בלט עם 22 נקודות, 11 לדונצ'יץ'. לוג'סקי קלע 14 לאדומים

גוסטבו איון שחקן ריאל מדריד (למטה) מול ניקולה מילוטינוב שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
ניצחון יוקרתי לספרדים. איון ומילוטינוב/GettyImages

ריאל מדריד גברה הערב 65:83 על אולימפיאקוס במחזור הפתיחה של היורוליג לעונת 2016/17. מי שפתח בסערה את המשחק הוא סרחיו יול, שכרגיל קלע מבחוץ וגם מצא את חבריו עם אסיסטים נהדרים, בדרך ליתרון מבטיח של הבלאנקוס כבר ברבע הראשון. האדומים לא וויתרו, ובזכות יכולת טובה של ספאנוליס ופרינטזיס הצליחו לחזור למשחק וירדו למחצית בפיגור שתי נקודות, 42:40. הרבע השלישי היה המפתח מבחינת הספרדים, שביצעו ריצת 2:14, ממנה אולימפיאקוס כבר לא הצליחה לחזור. דונצ'יץ' וקארול הצליחו להגדיל את היתרון ולהבטיח את הניצחון היוקרתי של הספרדים.

קלעו לריאל מדריד: סרחיו יול 22 (4 אסיסטים), לוקה דונצ'יץ' 11, ג'ייסי קארול 10, גוסטבו איון 9, רודי פרננדס 7 (4 אסיסטים, 7 ריבאונדים), אנתוני רנדולף 7, פליפה רייס 6 (5 ריבאונדים), אות'לו האנטר 4, ג'פרי טיילור 3, טריי תומפקינס 2

קלעו לאולימפיאקוס: מאט לוג'סקי 14, ואסיליס ספאנוליס 12 (5 אסיסטים), יורגוס פרינטזיס 11, דניאל האקט 6, קם בירץ' 6 (10 ריבאונדים), דימיטריוס אגראבניס 6, קוסטאס פפאניקולאו 4, ואנגליס מנצאריס 3, ניקולה מילוטינוב 2, פאטריק יאנג 1

seperator

מהלך המשחק

רבע 1:

המשחק יצא לדרך. ואסיליס ספאנוליס קלע את הנקודות הראשונות במשחק עם שלשה טיפוסית, אך החטיא בהתקפה לאחר מכן ממצב נוח. ארבע דקות בתוך הרבע, סרחיו יול קבר שלשה מהפינה אחרי אסיסט יפה של פרננדס והעלה את קבוצתו ליתרון ראשון. דקה לאחר מכן, הספרדי המשיך עם המומנטום וקלע שלשה נוספת. היוונים ירדו לפסק זמן אך בהתקפה שלאחר מכן גוסטבו איון חדר פנימה עם הרבה כוח והוסיף נקודות נוספות לבלאנקוס. שלוש דקות לסיום הרבע ספאנוליס קלע שלשה קשה מאוד, ועם אסיסט נהדר לפרינטזיס בהתקפה לאחר מכן החזיר את היתרון לאדומים. דקה לסיום הרבע שוב זה היה יול שהיתל בהגנת היוונים ועם חדירה נפלאה העלה את ריאל ליתרון ארבע. הספרדי המשיך עם שלשה נוספת, ובסיום הרבע ריאל מובילה 17:24.

רבע 2:

אגראבניס פתח טוב את הרבע עבור היוונים עם סל ועבירה, אך ג'ייסי קארול קלע מחצי מרחק והחזיר את הלבנים ליתרון חמש. שלוש דקות בתוך הרבע השני, אנתוני רנדולף מצא את לוקה דונצ'יץ' בפינה והסרבי הוסיף שלוש נקודות למקומיים. אולימפיאקוס ירדה לפסק זמן נוסף וחזרה ממנו עם אנרגיות, כשדניאל האקט הצליח להוריד לארבע בלבד עם סל קל בצבע. ארבע דקות לסיום הרבע, דונצ'יץ' הוביל מתפרצת של הלבנים, שהסתיימה בליי אפ של רייס. חצי דקה לסיום המחצית ספאנוליס מצא את פרינטזיס מתחת לסל עם כדור גאוני, והיווני לא התבלבל והוסיף שתיים קלות. הרכז חדר בעצמו בהתקפה האחרונה והצליח לקלוע גם הוא. המחצית מסתיימת ביתרון מינימלי לריאל מדריד, 40:42.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סרחיו יול ריאל מדריד כדורסל. GettyImages
לא עוצר. יול/GettyImages

רבע 3:

הצמד ספאנוליס-פרינטזיס המשיך ביכולת הטובה שלו גם בפתיחת הרבע השלישי, כשהרכז מצא בתוך הצבע את הפורוורד שרשם שתי נקודות נוספות. שלוש דקות בתוך הרבע, רודי פרננדס עם מסירה יפה מאחורי הגב מצא את איון שהוסיף שתי נקודות. ארבע דקות לסיום הרבע ביצע ג'פרי טיילור מריאל עבירה בלתי ספורטיבית. ספאנוליס דייק פעמיים מהקו, ומצאריס השלים חמש נקודות במהלך עם שלשה לאחר מכן. היוונים נטלו את ההובלה לאחר הרבה זמן, אך פרננדס החזיר את היתרון לבלאנקוס עם שלשה משלו. דקה וחצי לסיום הרבע פרננדס החטיא מחצי מרחק, אך לקח את הריבאונד והוסיף שתי נקודות בדרך לריצת 0:9 של ריאל ויתרון של שבע נקודות. אולימפיאקוס ירדה לפסק זמן ואחריו לוג'סקי צימק לחמש, אך עבירה טכנית של אגראבניס הובילה לשלוש זריקות עונשין מדויקות של דונצ'יץ'. 53:62 לריאל מדריד בסיום הרבע השלישי.

רבע 4:

הרבע נפתח עם שלשה גדולה של לוג'סקי, אך קארול צלף גם הוא מחוץ לקשת מן העבר השני. הידית של לוג'סקי החלה להתחמם ועם שלשה נוספת הוא צימק את ההפרש לשבע. רנדולף החל לקחת את המשחק על עצמו, חדר פנימה וקלע על פרינטזיס שתי נקודות. שלוש דקות לסיום המשחק, ספאנוליס איבד כדור בהתקפה חשובה. בהתקפת הנגד, פפאניקולאו ביצע עבירה על דונצ'יץ' שדייק מהקו והעלה את הבלאנקוס ליתרון 12. דקה לסיום, דונצ'יץ' הוסיף שלשה משלו, שסגרה את הסיפור. 65:83 לריאל מדריד בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully