וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורוליג יוצאת לדרך: ריאל מדריד מארחת את אולימפיאקוס

בשיחזור הגמר של 2015, הבלאנקוס יארחו את היוונים במשחק הפתיחה של המפעל (רביעי, 22:00, ספורט 5). סרחיו יול: "השיטה העונה תובענית יותר, אך אין תירוצים". רודי פרננדס: "תמיד קשה מול אולימפיאקוס"

פליפה רייס ריאל מדריד מול יורגוס פרינטזיס אולימפיאקוס. GettyImages
הקבוצות הטובות באירופה פותחות עונה. רייס מול פרינטזיס/GettyImages

עונת 2016/17 ביורוליג תצא מחר (רביעי) לדרך, עם אחד המשחקים הגדולים שיש למפעל להציע, כשריאל מדריד תארח את אולימפיאקוס. שתי הקבוצות אמנם לא הגיעו לפיינל פור בעונה החולפת, אך מדובר בשחזור הגמר מלפני שנתיים, אז הבלאנקוס הביסו את היוונים 59:78.

הספרדים פתחו את העונה עם שני ניצחונות ליגה, 90:101 על אוניקאחה ו-75:94 על ולנסיה בחוץ, וכמובן גם הפתיעו את אוקלהומה סיטי ת'אנדר במשחק הכנה עם ניצחון יוקרתי מאוד, 137:142. המאמן פבלו לאסו עדיין יתבסס על הקו האחורי המוכשר של הקבוצה, שכולל את רודי פרננדס, סרחיו יול וג'ייסי קארול, כשפליפה רייס, אנדרס נוצ'יוני ואות'לו האנטר יהיו הכוח בצבע. מן העבר השני, גם היוונים הרשימו בפתיחת העונה כשהביסו את קוריבוס בחוץ 66:88, במחזור הליגה הראשון. גם בגביע הם לא התקשו וטיילו לחצי הגמר לאחר 48:99 על קולוסוס רודוס. ואסיליס ספאנוליס ויורגוס פרינטזיס עדיין בסגל של יאניס ספירפולוס, והם ינסו להחזיר את האדומים לצמרת של אירופה יחד עם קוסטאס פפאניקולאו שחזר לקבוצה ומאט לוג'סקי.

רודי פרננדס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
"זכייה ביורוליג היא אחת המטרות העיקריות". פרננדס/רויטרס

שחקני ריאל מדריד התראיינו לקראת פתיחת העונה, והרכז, סרחיו יול, אמר: "אנחנו מצפים כבר לפתיחת העונה ביורוליג. השנה יהיה פורמט אטרקטיבי יותר לאוהדים כשהם יצפו בכל הקבוצות הגדולות. זשה אמנם יהיה תובעני יותר, אך אין תירוצים. המטרה שלנו היה לסיין בין הארבע הראשונות כדי להנות מיתרון הביתיות בפלייאוף. היורוליג הוא מפעל מיוחד שתמיד מפתיע אותך, אך יש לנו קבוצה טובה שמוכנה לעונה. אני חושב שזה הסגל השלם ביותר ששיחקתי עמו מאז שאני בקבוצה".

רודי פרננדס הוסיף: "המשחקים מול אולימפיאקוס תמיד קשים. הם משחקים חזק ועלינו להתמודד עם זה כדי לנצח את המשחק הראשון בבית. זכייה ביורוליג היא אחת המטרות העיקריות אך זה לא יהיה קל. עלינו להיות עקביים במשך כל העונה ולתת מאה אחוז. עם הסגל הרחב שיש לנו, אני מאמין שנגיע לשלבים הסופיים רעננים מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully