וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקווה של הנבחרת הצעירה: איבוד נקודות של סרביה או נורבגיה

אחרי הניצחון הגדול על אלבניה, שחקני נבחרת ישראל יתפללו למעידה של אחת מהשתיים כדי להעפיל לפלייאוף על העלייה לאליפות אירופה. שני המשחקים ייערכו במהלך יום הכיפורים

ווידאו: ערוץ 20

שחקני הנבחרת הצעירה של ישראל ואנשי הצוות המקצועי יתפללו ביום כיפור לבריאות, פרנסה טובה ואושר עבורם ועבור יקיריהם, אך לא רק: השחקנים ואנשי הצוות יתפללו למעידה של אחת הנבחרות הבאות - סרביה ונורבגיה - אשר תשחקנה במהלך יום הכיפורים. הסיבה: איבוד נקודות של אחת מהשתיים תשלח את הנבחרת הצעירה לפלייאוף על העלייה ליורו שייערך בפולין.

בזכות הניצחון הגדול על אלבניה עלתה הנבחרת למקום השני בבית ד', בידיעה שארבע הסגניות הטובות ביותר במוקדמות תעפיל לשלב הפלייאוף של אליפות אירופה, כשממנו תצאנה שתי משתתפות נוספות שישיגו את הכרטיס ליורו ברגע האחרון. לישראל 15 נקודות ויחס שערים 9+, בעוד שהסרבים, שיפגשו את סלובניה עם 14 נקודות ויחס שערים 8+ ונורבגיה, שתפגוש את קזחסטן עם 13 נקודות ויחס שערים 1-.

פרט למארחת, גם צ'כיה, פורטוגל, דנמרק, שבדיה, גרמניה, סלובקיה ואנגליה כבר הבטיחו את מקומן ביורו.

שחקני נבחרת ישראל הצעירה דור פרץ עם נטע לביא. ניב אהרונסון
"נקווה לטוב". לביא עם חבריו/ניב אהרונסון

"אנחנו עסוקים בעצמנו, ומאוד מרוצים מהתוצאה והדרך", אמר נטע לביא לאחר הניצחון על אלבניה. "היינו מוכנים, המאמן הכין אותנו בצורה הטובה ביותר. אנחנו שמחים שעשינו את העבודה שלנו, זה לא תלוי בנו. מוצאי החג נתעדכן כמו כולם, ונקווה לטוב. כיפור זה כיפור, נצום כמו כל עם ישראל ונקווה לטוב. שני המאמנים שהיו כאן מצוינים, הם לימדו אותי דברים. חשוב לדעת ללמוד מכל מאמן דברים ולהשתפר".

מיכאל אוחנה הוסיף: "לפני המשחק ידענו שאנחנו לא תלויים בעצמנו, ואנחנו תלויים באחרים. שיחקנו כדורגל נפלא, ואנחנו שמחים. אנחנו איכותיים מבחינת כישרון ובפן האישי, אנחנו נבחרת שמחה מאוד וזה ניכר במגרש. אני לא מסתכל אחורה, אנחנו כאן ועכשיו מחכים לתוצאות. נקווה לטוב, עשינו את שלנו. אין ספק שמגיע לנו להיות בפלייאוף. אנחנו נבחרת טובה וזו תהיה החמצה אם לא נהיה שם. אני שמח שיצא לי לכבוש, לבשל ולהיות משמעותי עבור הנבחרת. נהנתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully