וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדבר הבא? יובנטוס החתימה ילד פלסטיני בן עשר

סרטונים עם ביצועיו של ראשיד אל חג'אווי בן העשר הרשימו את ראשי הגברת הזקנה, שהחליטו להחתימו באופן מיידי. בעבר נבחן גם בליברפול ובריאל מדריד. צפו בביצועים המרשימים

צילום מסך

בווידאו: ביצועיו של אל חג'אווי

בשבועות האחרונים תפסה את הכדורגל העולמי תופעה חדשה ומעט מוזרה, של שחקנים צעירים במיוחד המשחקים בקבוצות בוגרות. זה החל עם קראמוקו דמבלה בן ה-13, ששותף במשחק של סלטיק עד גיל 20, ונמשך בהופעת הבכורה של מוסטפא קאפי בן ה-14, שרשם הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת של גלאטסראיי במשחק ידידות.

בעקבות זאת, ובעזרתן האדיבה של הרשתות החברתיות השונות, ההופעות של הילדים הצעירים גרמו לבאזז גדול בעולם הכדורגל ולאחרונה דווח כי הקבוצות הגדולות ביבשת - ביניהן ברצלונה, באיירן מינכן, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי - כבר לוטשות את עיניהן אל עבר הכישרון הגדול של סלטיק, כשגם הילד הטורקי עתיד למשוך תשומת לב רבה בקרוב.

מי שעוד נדבקה בגל היא יובנטוס, שהחליטה להחתים ילד בן עשר בעקבות צפייה בסרטונים המציגים את ביצועיו. מדובר בראשיד אל חג'אווי - ילד פלסטיני שנולד וגדל בנורבגיה. בשורות הגברת הזקנה כל כך התלהבו מכישרונו, שלא חיכו כלל, והחתימו אותו על חוזה באופן מיידי.

בעבר נבחן השחקן הצעיר גם בליברפול ובריאל מדריד, ודאג להנציח את הרגעים הגדולים אותם כנראה לא ישכח לעולם בדף הפייסבוק שלו.

ראשיד אל חג'אווי כדורגלן פלסטיני בן 10. טוויטר, צילום מסך
הבכורה בקרוב? אל חג'אווי/צילום מסך, טוויטר
  • עוד באותו נושא:
  • יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully