וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאבל נדבד: "חרטות? מצטער שמעולם לא שיחקתי עבור מנצ'סטר יונייטד"

שחקן העבר הצ'כי שמתפקד היום כסגן הנשיא ביובנטוס, דיבר על הפספוס היחיד בקריירה המפוארת שלו: "מאוד אהבתי את הדור של ריאן גיגס ופול סקולס, הערצתי את השחקנים האלה"

פאבל נדבד במשחק הפרישה מיובנטוס. ALBERTO RAMELLA, AP
"צ'לסי הגישה עבורי הצעה ממשית". נדבד במשחק הפרישה מיובנטוס/AP, ALBERTO RAMELLA

פאבל נדבד היה אחד השחקנים הטובים באירופה בשנות התשעים ובתחילת שנות האלפיים. הקשר הצ'כי הנהדר שזכה בחמש אליפויות באיטליה ובתואר כדור הזהב ושחקן השנה באירופה ב-2003, שיחק 13 עונות בארץ המגף במדי לאציו ויובנטוס. נדבד בן ה-44 שהשיג לא מעט במהלך הקריירה המפוארת שלו, דיבר בכלי התקשורת בצ'כיה על החרטה היחידה שהוא מרגיש מקריירת המשחק שלו.

"אני מצטער שמעולם לא שיחקתי עבור מנצ'סטר יונייטד, מאוד הייתי רוצה שזה יקרה. לצערי, זה מעולם לא היה קרוב לקרות, רק צ'לסי הגישה עבורי הצעה ממשית", אמר. הצ'כי התייחס גם לשחקנים עמם רצה לשתף פעולה: "מאוד אהבתי את הדור של פול סקולס וריאן גיגס, הערצתי את השחקנים האלה. קינאתי בקרל פובורסקי ששיחק שם וחווה משחקים מדהימים בפרמיירליג. אני יודע שעדיין יש לו אהבה לרגעים הללו".

פאבל נדבד שחקן נבחרת צ'כיה. Petr David Josek, AP
92 הופעות בנבחרת צ'כיה/AP, Petr David Josek

הסוכן של נדבד היה בזמנו, מי אם לא, מינו ראיולה, הסוכן הנוכחי של פול פוגבה, זלאטן איברהימוביץ', מריו בלוטלי ושחקנים נוספים. ראיולה אמר בתקופה שנדבד שיחק עבור לאציו: "אני מאמין שמנצ'סטר יונייטד הגיעה לסיכום עם לאציו ופאבל יצטרף אליהם בקרוב". בסופו של דבר, זה כמובן לא קרה.

נדבד שפרש ממשחק פעיל ב-2009, משמש היום בתור סגן הנשיא ביובנטוס, המועדון האחרון בו שיחק. הוא הגיע לגברת הזקנה מלאציו בקיץ 2001 תמורת 41 מיליון יורו. גם במדים הלאומיים נדבד רשם לא מעט הישגים, כאשר ב-92 הופעות הוא כבש 18 שערים, ואף העפיל עם הנבחרת לחצי גמר יורו 2004.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully