וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראשון לציון החליטו: לא מתעסקים בשון דאוסון. כדיר: "הציפיות בשמיים"

11.10.2016 / 9:55

האלופה לא הרשימה בניצחון הבכורה שלה בליגה על הפועל אילת, והפורוורד המנוסה יודע: "ההתרגשות גרמה לנו לבעיות". במועדון עוקבים אחרי הגארד שנמצא בסגל ניו אורלינס, אך מסרבים להתייחס לחזרתו

one

אלופת המדינה מכבי ראשון לציון פתחה אמש (שני) את עונת 2016/17 בניצחון ביתי 60:66 על הפועל אילת. הכתומים רשמו מחצית ראשונה לא טובה, בה קלעו רק 23 נקודות, אך התאוששו בחצי השני בזכות ריצת 3:22, הפכו את המשחק וידעו לשמור על הניצחון. אבי בן שימול הוליך את קלעי הקבוצה עם 11 נקודות ו-5 חטיפות. לפני המשחק ערכה הקבוצה טקס להצגת דגל האליפות שיתלה על תקרת "בית מכבי", והאוהדים הניפו שלט ענק עם תאריך הזכייה באליפות.

"יש פה בעיה, יש הרבה שחקנים חדשים שהגיעו למערכת. יש פה קבוצה שלקחה אליפות בעונה שעברה, הציפיות בשמיים, כל זה גרם לשחקנים החדשים, הזרים והישראלים שהגיעו, מאוד להתרגש", סיפר אלישי כדיר, שהחזיק את האלופה בתמונה במחצית הראשונה וסיים עם 9 נקודות ו-7 ריבאונדים, "הייתי בסרטים האלה, זה התפקיד שלי, אם זה לצעוק ולהלחם. שמח שזה עזר, שמח ששמרתי על הקבוצה שלי בעניינים. המשחק לא הרגיש כאילו הפקק נפתח וזרמנו כמו שזרמנו במשחקי האימון, אבל היו שלבים שכן הראינו כדורסל טוב. הראינו קבוצה שמשחקת ביחד, ההתרגשות גרמה לנו לבעיות, גם את המשחקים האלה צריך לדעת לנצח".

על תפקידו בקבוצה הוסיף כדיר: "אני לא מרגיש שאני חייב להוכיח את עצמי, לא הרגשתי שאני צריך להוכיח את עצמי לאורך הקריירה. הביאו אותי לעשות דברים אחרים מאשר לעשות נקודות. במשחקי ההכנה יותר היה חשוב שנתחבר כקבוצה. משחק כזה יכול ללכת לכל כיוון, יכולנו להפסיד אותו".

בקבוצה עוקבים אחר ההתפתחויות בגזרת שון דאוסון, שממעט לשחק במחנה האימון של ניו אורלינס, אך מסרבים לעסוק בכך, "לפני חודשיים הייתה פה ישיבה לפני שהתחלנו את האימונים ואמרתי שאנחנו לא יכולים להמשיך, כן שון או לא שון. שון עכשיו בניו אורלינס, החלטנו על חמישה זרים. נכון לעכשיו, כל המערכת לא מתעסקת בזה", התייחס המאמן אריק שיבק לנושא ודיבר על איכות הזרים שיש בידיו העונה לעומת העונה שעברה, "זה לא יהיה מונרו, רייט וליונס, אין כריס רייט באירופה מבחינת אתלטיות. מארק ליונס התחיל את העונה לא הרבה יותר טוב מג'ו ג'קסון, מונרו היה ה-MVP של הליגה, הבאנו פה קו קדמי מהיותר טובים שיש בליגה הזאת, כולל זלמנסון, וכולל נמרוד לוי".

שחקני מכבי ראשון לציון חוגגים. ברני ארדוב
פתחו ברגל ימין. שחקני מכבי ראשון לציון חוגגים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully