וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבור: "שחקנים ניסו להכריע לבד, כמובן שזה פוגע בנבחרת"

11.10.2016 / 9:48

ביקורת בנבחרת ישראל על חלק משחקני ההתקפה, בעקבות האירועים בדקות האחרונות במשחק מול ליכטנשטיין. חלוץ זלצבורג הודה: "מקווה שבמשחקים הבאים זה לא יקרה". נאתכו יזומן לאלבניה?

ברני ארדוב

נבחרת ישראל יצאה לפגרה עד המשחק מול אלבניה בעוד חודש, אבל מאחורי הקלעים שחקנים בנבחרת מדברים על חוסר הפרגון בחלק הקדמי. כבר לאחר המשחק נראו השחקנים משוחחים על המגרש, כשעיקר השיחה עסקה בניסיון של כל אחד מהם להכריע את המשחק לבדו. "מול נבחרות בינוניות-גדולות קשה להביא לידי ביטוי את היכולת האישית. כל אחד הרגיש שהוא זה שצריך להכריע את המשחק וחבל. למזלנו לקחנו את הנקודות, אבל אסור שזה יקרה במשחק באלבניה", הסביר אחד השחקנים.

החלוץ מונאס דאבור, שתופקד ברגעים מסוימים באגף וניסה בעצמו להכריע את המשחק, הסביר: "זה יכול לקרות בכל קבוצה, שאתה מרגיש שהולך קל ושחקנים הולכים לבד ומנסים להכריע את המשחק לבד. כמובן שזה פוגע בסופו של דבר בנבחרת. זה לא היה צריך להיות ככה. אני מקווה שבמשחקים הבאים זה לא יקרה".

עוד בנושא:

אלישע לוי: "רדו מזהבי"
ערן זהבי: "כל העכברים יוצאים מהחורים, קל לבקר אותי כי אני בסין"

מונס דאבור שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
"ברור שזו לא היכולת שמצפים מאיתנו להציג". דאבור/יוסי ציפקיס

חלוץ רד בול זלצבורג הסביר מדוע הרחיק את הכדור בתוך תוספת הזמן, מה שהוביל לבוז מסוים מצד הקהל. "ממש לא ניסיתי להרחיק כדורים. מי שמבין בכדורגל מבין את זה. ניסיתי למסור לערן, לשנות צד, זה לא הלך טוב. זכותו של הקהל לשרוק בוז ולומר את מה שהוא חושב. לפני הקמפיין, שש מתשע היה מספק את כולם, גם אתכם בתקשורת. כולם יודעים שקשה לקחת נקודות נגד איטליה. בתחילת המשחק ציפינו שיילך קל, אבל במחצית השניה הלכנו אחורה. חשוב שלא איבדנו את היתרון. זו לא היכולת שמצפים מאיתנו להציג, זה ברור".

אלישע לוי יערוך כנראה שינויים בודדים בסגל שלו לקראת אלבניה כשביברס נאתכו נמצא במעקב. למרות הדברים שאמר בראיון לוואלה! ספורט, לוי לא פוסל אפשרות לזמנו בעתיד לנבחרת. ביום ראשון שעבר השלים הקשר 90 דקות בהפסד צסק"א מוסקבה לרוסטוב. במקביל, בשלב זה, הבלם טל בן חיים לא בתוכניות המקצועיות של המאמן.

גם דודו גורש התייחס למשחק מול ליכטנשטיין. "קצת חבל, זה משחק שיכול היה להיגמר עם ארבעה שערים", אמר השוער לוואלה! ספורט. "המשחק מול אלבניה חשוב עכשיו. אני יכול להבין את הקהל, כי הם ציפו שנמשיך ללחוץ עם הרגל על הגז. המשחק הזה כבר מאחורינו. אני מקווה שננצח באלבניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully