וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תציע לדן איינבינדר חוזה לשתי עונות נוספות

11.10.2016 / 8:23

הקפטן מסיים את חוזהו בתום העונה ובבירה רוצים לסכם עימו בהקדם על חוזה חדש. שחקנים על רן בן שמעון: "הוא חייב לדעת לתת שקט ולהוריד לחץ, זה שהוא זרק את טל בנש לא תרם כלום"

דן איינבינדר בית"ר ירושלים מול סולומון דניאל הפועל ניר רמת השרון במשחק הכנה. ברני ארדוב
ההצעה מתקרבת. איינבינדר אמש/ברני ארדוב

בבית"ר ירושלים חושבים על העונה הנוכחית, אך במקביל כבר עובדים על השנים הבאות. הקפטן דן איינבינדר מסיים חוזהו בתום העונה ולקבוצה אין אופציה עליו, לכן במועדון רוצים להחתימו לשנתיים נוספות כבר בתקופה הקרובה. המגעים עם איינבינדר צפויים להיפתח אחרי החגים.

בבית"ר היו מודאגים אתמול מהיכולת החלשה של הקבוצה במשחק האימון נגד רמת השרון (1:1). הקבוצה כמעט לא ייצרה מצבים ופרט למשקוף של אבוחצירה, השער של ראלי ועוד חצאי מצבים כמעט ולא סיכנה את השער. בבית"ר ממתינים לחזרתו של ז'והאן אודל לאימונים מלאים, אך נראה כי הסיכויים שיוכל לפתוח בהרכב במשחק החוץ באשדוד הם קלושים.

עוד בנושא:
בית"ר ירושלים נפרדה ב-1:1 מהפועל ניר רמת השרון מהלאומית
לידור כהן יחמיץ את אשדוד, שמעון אבוחצירה מועמד לחזור להרכב

מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון. נועם מושקוביץ
מוסיף לחץ? בן שמעון/נועם מושקוביץ

הסיפור סביב המשחק אתמול הייתה הוצאתו של טל בנש מהמשחק עוד במהלך המחצית הראשונה, לאחר שענה להערות של רן בן שמעון. שחקנים צידדו אתמול בבנש ואמרו כי השחקנים שמשחקים על הקו של בן שמעון סובלים מהטרדות בלתי פוסקות מהמאמן שמורידות להם את הביטחון. אגב, מי שהחליף את בנש היה עוז ראלי, שספג לא מעט הערות מהמאמן לאורך המחצית השנייה, אך הוא היה בצד הרחוק.

שחקנים אמרו אתמול: "גם ככה יש כאן המון לחץ כי עשינו תוצאות לא הכי טובות מתחילת העונה. כולם מחזיקים מרן כאיש כדורגל, אבל הוא חייב לדעת להוריד לחץ ולתת שקט. בנש זה רק דוגמא, לפני המשחק שחקנים שאלו באיזה צד נפתח כי רצו להיות כמה שיותר רחוקים. לא הגיע לבנש שיזרוק אותו החוצה אתמול, זה לא תורם לכלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully