וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: סקרמנטו גברה על מכבי חיפה 96:135

כמו לפני שנתיים, גם הפעם הירוקים לא הצליחו להוות יריב מול הקינגס. 4 נקודות ב-16 דקות לכספי, 18 למקלמור, פארמר שיחק ולא קלע. עמית שמחון בלט אצל הירוקים עם 17

דארן קוליסון שחקן סקרמנטו קינגס מול עמית שמחון שחקן מכבי חיפה. AP
לא הצליחו להתקרב. שמחון מול קוליסון/AP

מכבי חיפה יצאה למשחק נוסף מול קבוצת NBA, השישי שלה בשבע השנים האחרונות, הפעם מול סקרמנטו קינגס. כמו במשחק לפני שנתיים בו שיחקו מול הסגולים, גם הפעם הירוקים לא הצליחו להוות יריב מול עומרי כספי וחבריו, והפסידו 135:96. המשחק היה הראשון של הקינגס באולם הביתי החדש של הקבוצה.

סקרמנטו שלטה מהפתיחה, ולאחר הרבע הראשון היא כבר הובילה ב-14 נקודות, כאשר לאחר מכן הפער רק הלך וגדל. הקינגס ניצחו בכל שלושת הרבעים הראשונים בהפרש של 13 נקודות ומעלה, כשהירוקים הצליחו לנצח רק ברבע האחרון - 29:31. הקלע המוביל במשחק היה בן מקלמור מסקרמנטו, שסיים עם 18 נקודות. אנתוני טוליבר ודמרקוס קאזינס הוסיפו 14 כל אחד, טיי לוסון 13, ורודי גיי ודארן קוליסון 11 כל אחד. עומרי כספי שיחק 16 דקות, בהן קלע 4 נקודות וקטף ארבעה ריבאונדים. אקס מכבי תל אביב, ג'ורדן פארמר, לא קלע ב-10 דקות בהן היה על המגרש.

אצל הירוקים, עמית שמחון בלט עם 17 נקודות ושלושה ריבאונדים, כשאלכס פרס וג'ארד פיימוס הוסיפו 14 כל אחד. אורלנדו מנדס-ואלדס קלע 12 והוסיף שלושה אסיסטים, ג'ון דיברתולומאו 10, ווילי וורקמן 9, עוז בלייזר 8, ואוון ראבנל וטוני מיטשל 6 כל אחד.

עוד מסע לארה"ב: מכבי חיפה תחנוך את האולם החדש של סקרמנטו
ליגת העל: מכבי ראשון לציון גברה על הפועל אילת 60:66

דמרקוס קאזינס שחקן סקרמנטו קינגס מול טוני מיטשל שחקן מכבי חיפה. AP
מיטשל מנסה לעצור את קאזינס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully