וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדם עונה: ג'ון וול חזר, החבר'ה החדשים של סן אנטוניו מתאקלמים

הרכז חזר מפציעה, אך 8 נקודות ו-4 אסיסטים שלו לא מנעו מוושינגטון הפסד 90:88 לניקס נטולי דרק רוז. גאסול ולי בלטו בניצחון הספרס, קליבלנד הפסידה ללא הכוכבים 99:93 לאטלנטה

עריכה: מרום שפיצר

פרט למפגש המסקרן מזווית ישראלית בין סקרמנטו של עומרי כספי למכבי חיפה, נערכו הלילה (בין שני לשלישי) ארבעה משחקי קדם עונה נוספים ב-NBA. המשחק המעניין ביותר נערך במדיסון סקוור גארדן, שהתמלא לחלוטין לקראת המשחק של הניקס מול וושינגטון. הניקס, עדיין ללא ג'ואקים נואה ודרק רוז שנעדר בשל משפט האונס שמתנהל נגדו, ניצחו 88:90 בזכות 19 נקודות של כרמלו אנתוני ו-15 של קריסטאפס פורזינגיס. הוויזארדס קיבלו בחזרה את ג'ון וול, שנותח בשתי הרגליים עם סיום העונה החולפת ושב לפעילות לראשונה מאז. הרכז הכישרוני הספיק לרשום 8 נקודות, 4 אסיסטים ו-3 ריבאונדים ב-16 דקות, בעוד שותפו לקו האחורי בראדלי ביל נעצר על 17.

עוד מפגש בין שתי קבוצות מסקרנות הסתיים בניצחון 86:98 של שארלוט על מינסוטה, במשחק שלשם שינוי כן כלל כמה מהכוכבים הגדולים של שתיהן. זאק לאבין הפגיז 30 נקודות עבור הוולבס המסקרנים, אבל יום חלש יחסית של אנדרו וויגינס (9 נקודות, קארל אנתוני טאונס (4 ו-6 ריבאונדים) מנע מהחבורה של טום תיבודו ניצחון. 17 של פרנק קמינסקי ו-15 של קמבה ווקר הספיקו להורנטס בדרך לניצחון.

ג'ון וול, וושינגטון וויזארדס, מול קריסטאפס פורזינגיס, ניו יורק ניקס. AP
ברוך שובך. ג'ון וול/AP

גם סן אנטוניו המתחדשת מתחילה לקבל צורה. הספרס גברו על דטרויט באובורן הילס 81:86 עם משחק סולידי של קוואי לאונרד (20 נקודות ו-8 ריבאונדים), למרכוס אולדריג' (10 ו-9) ושני השחקנים החדשים בקו הקדמי, פאו גאסול (11 נקודות) ודייויד לי (10). מנגד, אנדרה דראמונד בלט עם 17 ו-13 ריבאונדים וסטנלי ג'ונסון תרם 14 משלו.

קליבלנד, נטולת לברון, אירווינג, טריסטן תומפסון, אימן שאמפרט וצ'אנינג פריי הצליחה למתוח את אטלנטה לפני שהפסידה 99:93. הרוקי קיי פלדר הוליך את האלופה עם 15 נקודות. בצד השני דוויט הווארד ניפק 26 נקודות ו-8 ריבאונדים, כשטאבו ספולושה מסייע לו עם 12 ו-5.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני סן אנטוניו ספרס טוני פארקר, קוואי לאונרד, פאו גאסול. AP
מתחיל להשתלב. גאסול עם החבר'ה החדשים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully