וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "שחקנים התרגשו, אך עשינו מה שצריך כדי לנצח"

10.10.2016 / 22:51

מאמן האלופה היה מרוצה מה-60:66 על אילת במחזור הפתיחה: "בחצי הראשון נכנסנו ללחץ". עודד קטש: "הם באו יותר אגרסיביים". מאיר טפירו שניצח במשחק הבכורה עם אשדוד: "היו הרבה מחשבות, אך היה בעיקר מרגש"

one

המחזור הראשון של ליגת העל בכדורסל נמשך הערב עם שלושה משחקים נוספים. האלופה, מכבי ראשון לציון, גברה בביתה על הפועל אילת 60:66, בעוד הפועל חולון של דן שמיר השיגה גם היא ניצחון ביתי, 61:77 על העולה החדשה, גלבוע גליל. במשחק נוסף, מכבי אשדוד הביסה ללא קושי את מכבי קרית גת, 68:90.

בסיום המשחק, דיבר מאמן האלופה, אריק שיבק, על הניצחון הדחוק: "עשינו עבודה טובה בהגנה לאורך כל המשחק. אילת היא לא קבוצת התקפה רעה. קבוצה שיש לה את קולמן, ניסים, הנרי, דנינו ורות'בארט היא לא קבוצה בעייתית מבחינה התקפית. לקחנו זריקות מהתרגילים שלנו ולא קלענו, ואז נכנסנו ללחץ. כשחזרנו זה היה בזכות חדירות של ג'קסון, משלשה של ריצ'רד, וכמובן שצריך לתת קרדיט לנמרוד לוי שפתח את הפער. אבי בן שימול עשה עבודה נהדרת באיזון ובחלוקת כדורים. בחצי השני קלענו 43 נקודות, שזה בסדר. שחקנים התרגשו, זה היה משחק ראשון בבית עם הקהל כשאתה יודע שאתה פייבוריט ואסור לך להפסיד את זה. זה יצר לחץ, אך אני שמח שבסוף עשינו את הפעולות הנכונות כדי לנצח".

"במשחקי אימון שיחקנו עם חמישה זרים והיום שיחקנו עם ארבעה, מרצון של מועדון, זה לא סתם נפל עלינו. פטריק ריצ'רד הוא סקורר וג'אבון בליגה שלנו הוא שחקן של 14 נקודות למשחק. את צ'ארלס תומאס אנחנו מכירים. ג'ו הוא שחקן עם יכולת כדרור ומהירות שאנחנו לא רואים הרבה, הוא יכול לתרום לנו הרבה. יש לנו מספיק שחקנים שיספקו נקודות".

אריק שיבק מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
"יש לנו מספיק שחקנים שיספקו נקודות". שיבק/ברני ארדוב

המאמן המפסיד, עודד קטש סיכם: "בחצי ראשון הגענו עם תוכנית משחק ברורה ויישמנו אותה. 80 אחוז מ-20 הנקודות הראשונות שלהם באו ממתפרצות, אני גאה מהדרך שהתחלנו את המשחק. התקפית לא היינו מתואמים עד הסוף, אנחנו הקבוצה שהתחילה הכי מאוחר ואני מאמין שנמצא את הדרכים להיות מסוכנים יותר התקפית. בחצי השני שיחקנו נגד קבוצה טובה שיש לה שחקנים עם יכולות. כשמקבלים שניים או שלושה סלים לא צריך להלחץ מזה, וצריך ניסיון כדי לדעת לספוג סל או שניים ועדיין לא לצאת מהתוכנית. הם באו יותר אגרסיביים וצריך ללמוד להגיב לזה".

"אני מרגיש שחסר לי שחקן ברוטציה שייתן קצת שקט מבחינה התקפית, אולי נמצא כזה בהמשך. בכל מקרה, לא הייתי ממהר לשפוט דברים על פי משחקי ההכנה. אין לנו סגל מאוד רחב ואני מקווה שזה ישתנה בהמשך. המחויבות שלנו נשארת אותו דבר, נצטרך למצוא את הדרך להגיע לצמרת. אני לא חושב שהיו היום הבדלים משמעותיים בין הקבוצות".

רוברט רות'בארט: "יצאנו מהחדר הלבשה ממש חזקים, פתחנו את המשחק מעולה. בהמשך התעייפנו ולא שלטנו על הכדור ובמשחק כמו שהיינו צריכים. עלינו ללמוד מזה ולהמשיך הלאה. אני חלק מקבוצה, חלק ממערכת ותמיד אתן 100 אחוז. אני חושב שיש לנו פה הזדמנות מעולה עם קבוצה שיכולה להיות טובה מאוד, אני מקווה שניקח את זה בידיים. קשה לי להגיד מה חסר לנו כי התחלנו מאוחר עם כל הפציעות. זה לא הזמן להגיד מה חסר לנו, אנחנו צריכים קצת יותר זמן באימונים ולהתמיד במה שאנחנו עושים עכשיו".

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
רוברט רות'בארט שחקן הפועל אילת מול פטריק ריצ'רד שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
"פתחנו טוב, אך התעייפנו בהמשך". רות'בארט מול ריצ'רד/ברני ארדוב

מאיר טפירו, שניצח את משחק הבכורה שלו כמאמן בליגת העל אמר: "באנו והתכוננו כמו שצריך למשחק. אתה עובד חודש ומשהו בשביל משחק ראשון, ואני שמח שהחבר'ה באו ונתנו משחק טוב. שמרנו מצוין היום, והיינו טובים גם בהתקפה. מול הקהל הביתי חשוב שתהיה המשכיות. זה הצעד הראשון במסע הארוך, ויהיו ימים טובים יותר וימים טובים פחות. החוכמה להיות יציבים לאורך זמן, ולדעת לאסוף את הניצחונות. התרגשתי מאוד ביומיים האחרונים, היו הרבה מחשבות והיה בעיקר מרגש".

מאמן הפועל חולון, דן שמיר, שרשם גם הוא ניצחון בכורה לעונה: "בגלל שזה רק התחלת העונה ואולי קצת לחץ של משחק ראשון, היו הרבה דקות שהיינו צריכים לשחק יותר טוב, אבל אנחנו קבוצה חדשה ולהתחיל ברגל ימין זה דבר טוב עבורנו. פול דילייני היה בספק עד לדקת המשחק, הוא לא היה שותף בהכנה ושחקן פצוע מתעסק יותר בגוף שלו. יש לזה השפעות על המשחק ועל תוכנית המשחק. בסופו של דבר, אני שמח שהוא עזר לנו לנצח".

שלומי הרוש שבלט במשחק: "לא ציפינו לכזאת פתיחה, אבל ציפינו להיות אגרסיביים ואנרגטיים, במיוחד בבית עם הקהל שלנו. זה היה משחק חולוני טיפוסי, שמרנו טוב ושיחקנו כמו חולונים".

מאיר טפירו מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה. לירון מולדובן
"יהיו ימים טובים יותר וטובים פחות". טפירו/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully